Categorii: EvenimenteNoutati

O nouă întrecere în București, pe 6 octombrie, în Pădurea Băneasa

In primul weekend al lunii octombrie, amatorii de mountain bike sunt invitati sa participe la o competitie pe echipe care se va desfasura pe un nou traseu amenajat in pădurea Baneasa. Intrecerea este organizata de MPG in cadrul Romanian Corporare Sports, cel mai amplu sistem de campionate sportive pe echipe adresat companiilor din Romania, si este dedicata oricarui pasionat de ciclism.

Cum toamna se numara kilometrii (parcursi cu bicicleta!), iubitorii de mountain bike au sansa, la final de sezon, sa-si adauge in calendarul personal, inca o competitie.  Intrecerea urmeaza sa aiba loc sambata, 6 octombrie, in padurea Baneasa si este  deschisa tuturor doritorilor. Inscrierile se pot face individual sau prin companie, pe site-ul oficial al evenimentului: http://mtb.corporatesports.ro/ro/ . Participarea va fi in echipe formate din doua persoane, la oricare dintre cele trei categorii: feminin, masculin si mixt.

Un traseu nou in padurea Baneasa, marca Razvan Juganaru

Intrecerea de ciclism programata pe 6 octombrie va avea loc pe un traseu de 36 km (12 Km x 3 ture), conceput de Razvan Juganaru, campion national la ciclo-cross si vice-campion national la MTB Maraton.

“Evenimentul se desfasoara in padurea Baneasa, zona in care s-au mai amenajat trasee pentru competitii similare, dar niciunul pana acum nu a strabatut potecile din aceasta parte a padurii. La intrecerea din 6 octombrie vom inaugura aceasta zona. Traseul a fost conceput astfel incat sa nu se suprapuna, decat in locurile unde nu aveam alta varianta, cu bucati din trasee deja experimentate. Dificultatea este scazuta, nu exista portiuni tehnice, prin urmare orice concurent cu o minima pregatire se poate descurca. Asa cum ii spunem noi, este un traseu de fuga, destul de virajat in anumite portiuni, care te imbie sa te bucuri de o plimbare placuta prin linistea unei paduri situate atat de aproape de aglomeratul Bucuresti.” – a declarat Razvan.

Harta traseului este disponibila aici.

Sponsori si parteneri

Inca de la prima editie, competitia de ciclism organizata in cadrul Romanian Corporate Sports se bucura de sprijinul FR Ciclism si a unor parteneri de incredere. DPD Romania, Force1, Green – Agent de Asigurare, Omniasig, Pullman si Regina Maria sustin evenimentul din pozitia de sponsor oficial. Acestora li se alatura sponsorul Isostar si Käercher, ca partener tehnic.

In ceea ce priveste promovarea evenimentului, ne sunt alaturi pe traseu: FreeRider.ro, romaniapozitiva.ro, liberinmiscare.ro, hotcity.ro, doingbusiness.ro, manager.ro, Zile si Nopti si Inga Media.

Traian Goga

Traian Goga este redactor FreeRider.ro încă de la începuturile revistei și reprezintă una dintre vocile care contează în ciclismul românesc.

Vezi comentarii

  • Imi pare rau ca in loc sa se construiasca mai mult se darama. Din partea mea cu cat mai multe concursuri cu atat mai bine pentru ca se atrag tot mai multi pasionati. In ce priveste curatatul traseelor, da este o munca dar crengile, gunoaiele in unele zone sau copaci doborati de vant sau taiati de hoti schimba foarte repede traseeul. Si daca ar fi dupa logica de a nu utiliza aceleasi locuri ar trebui sa iasa din calcul si padurile Pascani si Snagov ca si pe acolo trece Prima Evadare ( unde din pacate in fiecare saptamana se taie in bezna mintii si in curand o sa fie campie). Locurile sunt publice deci pentru toata lumea iar in ce priveste eventuale confuzii la vederea a doua marcaje diferite, toti incepatorii care merg pe munte s-ar fi ratacit la astfel de dublari de trasee.

  • @ hater spineanu la cate informatii detii si la cate calcule faci ar fi trebuit macar sa stii cine e organizatorul concursului si ca noi am facut partea tehnica.
    In spatele gardului (netului) poti zice orice.

  • Salutare!
    Referitor la Skoda Velo, s-au strans 18000 de euro. Pe langa faptul ca, desi erau 40 de grade nu am avut apa gratuit, pachetul de concurs este poate cel mai slab de la toate concursurile din tara, premiul 1 a constat din 2 baxuri de bere, nefolositoare pt un sportiv zic eu, un ceas promotional de la Beck's care cred ca valora 10 lei si care nu a functionat, un card de 10% reducere la Gregory's, inutil din nou si o excursie cu Skoda Yeti pe care de 3 luni de zile nu au onorat-o pentru ca nu au masina disponibila.
    De aceea e asa deranjat domnul Sardan, din afacerea aceasta ies multi bani!

  • Din punctul meu de vedere, amandoi gresiti

    Si ca sa ii mai taiem un pic din elan, eu sper ca Razvan sa stie ca la un concurs, oriunde ar fi el organizat, e nevoie de apa pentru concurenti!

    Acuma na, nu e taxa de 100 de lei ca la alte maratoane din tara sau din zona, dar poate se gasesc 2-3 lei ptr un pahar de apa.

    Ca vorba unui prieten, "cu banii din taxele de la Skoda Velo, faceam fantana arteziana cu Evian..."

  • Inchid si eu discutia aici ca se duce prea jos cu anonimele astea si prefer lucrurile pozitive.

    Am spus ce am avut de spus telefonic si aici sa fie clare lucrurile atata timp cat mi se pare incorect.
    toate bune

  • Maria nu stiu ce intelegi tu de aici caci nu am o problema de orgoliu cu Razvan. Nu stiu cat te pricepi la trasee dar cand le suprapui si ai 2 sageti care arata directii diferite cred ca ai o problema ca incepator. Asta e un singur aspect. Pari atat de subiectiv implicata incat din postul tau nu pot intelege altceva decat rautate subiectiva din partea unei anonime.

    Amenintarile tale cu descalificatul si partenerii sunt ridicole. Chiar ei m-au sunat pentru ca au fost abordati sa sustina un concurs similar desfasurat in acelas loc.

    Am luat atitudine aici pentru ca aici a aparut acest articol si am simtit nevoia sa fac clarificarile de rigoare atata timp cat la telefon nu se mai putea face nimic.

    Cu restul organizatorilor de maratoane ma inteleg foarte bine si ei au aproximativ aceeasi opinie.

    Si inca o data aceasta activitate nu o consider concurenta ci lipsa de fairplay in modul invaziv in care se copiaza. Adica daca abordai aceeasi parteneri pentru alta locatie era super ok si asa mai departe.

    Ps: puteai sa-ti pui numele real caci nu era greu de dedus ;)

  • Fabuloasa discutia! Am urmarit-o cu interes. Ca pasionat, imi pare nespus de bine ca avem parte de o noua competitie. Sa tot apara, ca ciupercile dupa ploaie!

    @ Daniel Sardan - Ca om al muncii, cu background in comunicare de toate felurile, iti dau un maaare minus. Un organizator intelept care intelege ca atunci cand se arunca in discutii ca la coltul strazii, nu se reprezinta doar pe sine si prietenii lui de la Nomad, ci si brandurile pe care le are in bagaj. Ceea ce ai facut tu aici, sarind tantos ca un cocos, poate sa te coste mai mult decat crezi. Ca brand cu gandul la imaginea pe care mi-o fac in piata, nu-mi doresc sa fiu alaturi de o echipa de "prieteni" care organizeaza competitii frumoase, ci alturi de o echipa de oameni capabili sa inteleaga si sa trateze cu calm orice situatie neprevazuta si orice caz in care este necesar imput de comunicare. Experienta de organizare a unei competitii nu este acelasi lucru cu experienta in marketing si comunicare ... si parca din start ai vrut sa demonstrezi asta. Ia-o te rog ca pe un comment constructiv.

    @Maria - congrats! Ai zis-o bine si tu.

  • Mi se pare de prost gust toata  discutia initiata de tine Daniel. Un profesionist adevarat nu face asa ceva! Prima competitie intr-o zona nu va fi niciodata singura. Padurea Baneasa va fi atractiva pentru ciclism si se vor organiza multe competitii de-acum inainte, asta este clar si este benefic pentru noi ciclistii. Pregatiti-va toti de concurenta! Daca aveti probleme de orgoliu (tu cu Razvan), ar fi bine sa le rezolvati intre voi. Oricum traseul este clar diferit, oamenii fac o treaba profi! Discutia te descalifica Daniel si poate ramai si fara parteneri pentru ca nimeni nu are nevoie de organizatori speriati de primul concurent care ti-a aparut! Reactii asa cum ai tu nu sunt profi si denota si lipsa de experienta din punct de vedere managerial & PR.

  • Florin, Daniel, am fost un pic cam acid. Recunosc. Dar m-ati si motivat sa ma uit peste traseu si nu pot sa inteleg de ce va agitati atat cu copierea si furtul. Sunt zone suficient de diferite fata de traseul vostru. Din cate vad eu, e o cu totul alta experienta. Da, are startul comun. Cateva drumuri sunt comune. OK, de acord. Dar daca vorbiti despre curatat poteci si preparat tresee, nu vad cum va poate deranja treaba asta atata timp cat "potecile" sunt foarte clar diferite. Zonele comune par sa fie drumurile largi de acces deci nu cred ca pot fi luate in discutie. Oricum, nu cred ca e rea intentie asa cum o prezentati voi. Va faceti mai mult rau singuri parerea mea. Discutiile astea puteau fi purtate la telefon, nu pe site-uri. Pace!

Share
Published by
Traian Goga

Stiri Recente

Suport de 6 biciclete de la Thule: noul Revert

Thule a găsit o soluție de a transporta 6 biciclete pe un suport care se montează pe cârlig, un suport…

4 zile in urma

Noul Pinarello Dogma XC, hardtail și full-suspension

Pinarello, cunoscut mai degreabă pentru cursierele de top pe care le fabrică, lansează în tandem noul Dogma, o bicicletă de…

5 zile in urma

Noul Yeti SB165: acum în format mullet

O delectare pentru priviri acest nou SB165, mai ales în culoarea această albastră. Odată cu adăugarea unei roți de 29…

5 zile in urma