Noutăți Merida pentru 2018: entry-level-uri atractive și biciclete electrice noi

Merida s-a pregătit puternic pentru sezonul viitor pe trei planuri, concentrându-se pe noua Reacto pentru șosea, MTB-uri entry-level care împrumută tehnologie de la modelele superioare și bineînțeles, pe biciclete electrice.

Un verde simpatic ales pentru noile Nig.Nine cu cadru din aluminiu.
Bicicleta lui Nibali mereu în centrul atenției.
Merida Reacto pentru echipa de șosea.
Și varianta civilă.

Cum despre noua Reacto am povestit în câteva din articolele precedente, colegul nostru Robert Dobai fiind prezent la lansarea acesteia, voi trece direct la restul de noutăți din gamă și voi începe cu noua Big.Nine, o bicicletă din gama entry- spre mid-level, care împrumută tehnologia de la modelul din carbon și chiar dacă vine cu un cadru din aluminiu, acesta va avea o greutate de aproximativ 1.8 kg, o valoare foarte bună pentru segment.

În fotografii poți observa modelul Big.Nine 500, cu un preț de 3.990 de lei, dotată cu furcă pe aer Manitou Markhor (încearcă să pronunți de mai multe ori până la perfecționare), transmisie 2×10, frâne hidraulice pe disc și anvelope Maxxis Ikon. Greutatea totală ar urma să fie de 12.4 kg, una atractivă de altfel.

Noul One-Forty a fost de asemenea prezentat la Eurobike, acesta fiind disponibil de asemenea în mai multe versiuni, doar cu transmisie 1x. Bicicleta seamănă destul de mult cu modelele One-Sixty sau One-Twenty, singurul indiciu fiind dat de dimensiunea suspeniilor și de forma amortizorului. Bicicleta va fi disponibilă momentan doar cu cadru din aluminiu.

Aduce mult cu noul One-Sixty și poate și mai mult cu noul One-Twenty: acesta este noul One-Forty 2018.
O versiune de top a noului One-Sixty, pentru comparație.
Dacă aceste culori ți se par prea plictisitoare…
… s-ar putea ca verdele să fie pe gustul tău.

În ceea ce privește electricele, aici vei avea o grămadă de opțiuni, dar poate cea mai interesantă dintre ele este noua eBIG.Trail, dezvoltată de fapt din modelul Big.Trail, dar care vine acum cu un motor atașat. Acesta este furnizat de Shimano, iar restul de caracteristici de care ne-am bucurat pe modelul non-electric vor fi păstrate și pentru versiunea cu motor, exceptând desigur greutatea. Pentru cei care vor totul sau nimic, există noul eONE-SIXTY, o bicicletă electrică de enduro, potrivită pentru orice fel de traseu îți trece prin cap. Cu o geometrie specifică pentru această disciplină, dar și cu un motor puternic de la Shimano, bicicleta promite clipe nesfârșite de distracție.

Big.Trail înseamnă hardtail, roți goase și o geometrie pentru dat la vale. Acum și cu motor electric: eBig.Trail.
eOne.Sixty a avut parte de ceva expunere în media spre acest final de sezon, iar mulți afirmă că această electrică ar fi senzațională. Să-i credem, să nu-i credem?
Variațiuni de echipare pentru noul eOne.Sixty.
Mai urâțele, dar mai utile prin oraș, zic ei.

Importator Merida în România: bikefun.ro.

Dragos Mitroi

Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete testate și evaluate în mod obiectiv. Pedalează din 1998 pe mountainbike și din 2009, aproape zilnic, pe site-ul de față.

Vezi comentarii

Share
Published by
Dragos Mitroi

Stiri Recente

Două etape din Cupa Mondială de eMTB din 2025 vor avea loc în România!

După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…

o săptămână in urma

Test – șa Prologo Dimension AGX Space Slide Control

Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…

2 săptămâni in urma

Federația Română de Ciclism anunță organizarea Campionatului Național de Ciclocros 2024-2025

Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…

2 săptămâni in urma