Noutăți de la Giant pentru 2017: Trance, XTC & Co.

Trance este cel mai așteptat model din gama Giant, acesta primind o serie de actualizări pentru 2017. De asemenea, modelul Anthem a fost revizuit precum și hardtail-ul XTC, care primește mai multe versiuni. Glory și Fanthom se află de asemenea pe lista bicicletelor pe care le-am bifat la Eruobike, alături de alte două modele de biciclete electrice. Să vedem despre ce este vorba.

După cum probabil știi, Trance-ul este un model de bază al celor de la Giant, prin urmare a primit o atenție deosebită. A primit un amortizor metric, o geometrie mai lungă, mai joasă și cu un unghi al headtube-ului mai degajat, iar lungimea top tube-ului a crescut cu 10mm. De asemenea, bottom bracket-ul este poziționat cu 5mm mai jos, iar chianstay-ul este mai scurt acum cu 5mm, toate acestea în comparație cu modelul anterior. Va rula pe roți de 27.5 inch și va avea suspensii de 150/140mm. În ceea ce privește materialul din care este construit cadrul, vei putea opta între 4 versiuni din luminiu și alte două din carbon, cu un preț de intrare de 1.800 de euro (aluminiu) și cu unul maxim, pentru versiunea de top, de 6.500 euro.

În cazul versiunilor de top, triunghiul anterior și rocker arm-ul vor fi construite din carbon, bascula fiind realizată din aluminiu. Vei putea monta un suport pentru schimbătorul de foi dacă vei considera că este necesar sau un chainguide după standardul ISCG05. Nu în ultimul rând, trebuie precizat că majoriatea cablurilor sunt trase prin interiorul cadrului, cu excepția conductei de frână, care se află pe partea superioară a chainstay-ului.

Noul Anthem, care aduce destul de mult cu noul Trance, a primit de asemenea o geometrie revizutiă. Este full-ul mai mic din gamă, având suspensii de 120/110mm și este orientat mai degrabă către iubitorii de Cross Country. Unghiul headtube-ului este de asemenea mai relaxat, ca în cazul Trance-ului, iar chainstay-ul a fost scurtat la 428mm.

În versiunea de top, Anthem Advanced 0, are un cadru cu triunghi anterior din carbon și cel posterior, din aluminiu. O furcă Rock Shox pike RCT3 Solo Air cu o cursă de 120mm, împreună cu un amortizor RockShox Deluxe fac echipă bună în ceea ce privește amortizarea denivelărilor, iar transmisia provine de la Sram, modelul de top XX1 Egale cu o foaie și 12 pinioane.

Dar cei de la Giant au în gamă și un hardtail pentru Cross-Country pursânge. Este vorba despre noul XTC, care va fi lansat în trei versiuni distincte pentru 2017: cea clasică, cu roți de 29 de inch, cea pentru poteci agresive, cu o cursă a furcii de 120mm și anvelope groase, de 2.8/3.0 inch și una singlespeed.

Modelele cu anvelope groase vor fi disponibile cu roată de 27.5 inch și vor avea denumirea + la final. Versiunea de top, XTC Advanced +1 va avea un cadru din carbon, furcă Fox 34 Float Performance (120mm), o transmisie Shimano SLX/XT și va avea un preț de achiziție de 2.999 de euro.

În ceea ce privește 29er pentru cursele de Cross Country, acesa va fi echipat cu o transmisie Sram Eagle XX1 1×12, furcă Rock Shox SID World Cup, frâne Sram Level Ultimate și cu un preț de 6.999 de euro.

Giant Stance primește actualizări la nivel de culori și își păstrează rolul în gamă, acela de bicicletă de All Mountain, cu cadru din aluminiu și suspensii de 120mm.

Reign este propunerea pentru enduro și de asemenea primește modificări doar de ordin estetic. Suspensiile rămân de 160 mm și pentru noul sezon.

Iar pentru cei care doresc un hardtail pentru Cross Country, cu un preț mai avantajos, au posibilitatea de a opta pentru Fanthom, cu cadru din aluminiu și în funcție de versiune, cu furcă pe aer sau o transmisie Shimano SLX/XT.

Două noi biciclete electrice vor avea cei de la Giant în gamă, ambele pentru off-road.

Este vorba despre un full-suspension, FULL-E+0 SX cu suspensii de 160mm și motor Shimano și de modelul DIRT-E+ 0, un hardtail echipat cu o furcă de 120mm și cu motor Yamaha.

Dragos Mitroi

Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete testate și evaluate în mod obiectiv. Pedalează din 1998 pe mountainbike și din 2009, aproape zilnic, pe site-ul de față.

Share
Published by
Dragos Mitroi

Stiri Recente

Două etape din Cupa Mondială de eMTB din 2025 vor avea loc în România!

După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…

o săptămână in urma

Test – șa Prologo Dimension AGX Space Slide Control

Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…

2 săptămâni in urma

Federația Română de Ciclism anunță organizarea Campionatului Național de Ciclocros 2024-2025

Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…

2 săptămâni in urma