Este mai mult decât evident că cei de la Yeti au încercat să construiască full-suspension-ul complet, iar ceea ce a ieșit este noul SB5.5 C. Cu alte cuvinte, s-a încercat crearea unei biciclete de top, care să satisfacă necesitățile mai multor categorii de persoane, care vor să scoată untul din ei și din bicicletă, indiferent dacă este vorba de un traseu simplu sau unul foarte dificil. Evident, nu a fost o treabă prea ușoară.
Suspensia, botezată Switch Infinity, funcționează după un cu totul alt principiu decât în cazul VPP-ului sau DW-Link-ului, partea de jos a triunghiul posterior lucrând și pe înălțime pe măsură ce suspensia se comprimă. Prinderea constă în doi cilindri liniari de la Fox, iar acest tip de suspensie ar urma să furnizeze una dintre cele mai active suspensii de pe piață, în acest moment. Merită să arunci un ochi peste filmul explicativ de mai jos, pentru a vedea exact cum funcționează:
În rest, bicicleta are cablurile integrate prin cadru, protecții din cauciuc integrate, standard Boost pentru prinderea roții de sptae, furcă Boost (ambele pentru a oferi o rigiditate mai mare roții de 29 de inch) și prindere ISCG05 pentru chainstay, în cazul în care urmează să-ți montezi unul.
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…
Prologo AGX înseamnă „Aventură, Gravel, Ciclocros”, iar noua serie de produse din această gamă vine cu control al alunecării și…