Este mai mult decât evident că cei de la Yeti au încercat să construiască full-suspension-ul complet, iar ceea ce a ieșit este noul SB5.5 C. Cu alte cuvinte, s-a încercat crearea unei biciclete de top, care să satisfacă necesitățile mai multor categorii de persoane, care vor să scoată untul din ei și din bicicletă, indiferent dacă este vorba de un traseu simplu sau unul foarte dificil. Evident, nu a fost o treabă prea ușoară.
Suspensia, botezată Switch Infinity, funcționează după un cu totul alt principiu decât în cazul VPP-ului sau DW-Link-ului, partea de jos a triunghiul posterior lucrând și pe înălțime pe măsură ce suspensia se comprimă. Prinderea constă în doi cilindri liniari de la Fox, iar acest tip de suspensie ar urma să furnizeze una dintre cele mai active suspensii de pe piață, în acest moment. Merită să arunci un ochi peste filmul explicativ de mai jos, pentru a vedea exact cum funcționează:
În rest, bicicleta are cablurile integrate prin cadru, protecții din cauciuc integrate, standard Boost pentru prinderea roții de sptae, furcă Boost (ambele pentru a oferi o rigiditate mai mare roții de 29 de inch) și prindere ISCG05 pentru chainstay, în cazul în care urmează să-ți montezi unul.
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…