O delectare pentru priviri acest nou SB165, mai ales în culoarea această albastră. Odată cu adăugarea unei roți de 29 pe față și 27.5 pe spate, s-a umblat un pic și pe la suspensii, cursa fiind acum o idee mai redusă: 170/165mm. Cadrul este construit din carbon, se bazează pe suspensia Infinity și pentru cei care vor componente de top, există și o versiune cu piese alese pe sprânceană. Dar bucuria se termină aici pentru omul de rând, căci versiunea de top va costa 10.890 euro, iar cea de bază, dacă poate fi numită așa, 6.890 euro. Cadrul poate fi achiziționat separat pentru 5.490 euro, cu amortizor Fox Factory DHX2 cu arc.
Dotarea cu amortizor cu arc este standard și este minunat că se întâmplă astfel, rata de progresie a suspensiei fiind de 22%, în zona de mijloc progresia oferind mai multă susținere în viraje, așa cum afirmă Yeti. Noul cadru primește și rulmenți noi, mai durabili și prinderile cămășilor sau conductelor trase prin cadru sunt mai bine fixate pentru ca bicicleta să fie extrem de silențioasă. Un efort în plus a fost depus și în ceea ce privește protecția, downtube-ul cât și chainstay-ul beneficiind acum de protecții mult mai mari și mai solide.
Interesant este că se trece la standardul UDH pentru prinderea schimbătorului, dar la bottom bracket pe filet. Deși această din urmă variantă simplifică mult unele lucruri. În ceea ce privește geometria, Head angle-ul a rămas neschimbat, 63.5 grade, pe când chainstay-ul crește de la 433mm pentru dimensiunea S la 439mm, pentru dimensiunea XL a cadrului.
Greutatea oricărei din cele două variante sau a cadrului, nu a fost făcută publică.
via Yeti
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…