Ibis a relansat hardtail-ul din carbon DV9, adus la zi din punct de vedere al geometriei și destul de capabil, căci poate primi o furcă de 100, 120 sau chiar 140mm și care va rula doar pe roți de 29 de inch. Geometria a fost împrumutată de la full-suspension-ul pentru Cross Country Exie, iar față de modelul pe care-l înlocuiește, are un head angle mai degajat, de 66.5 grade (de la 68.5 grade cât era în trecut) și un chainstay mult mai scurt, de 425mm (cadrul vechi îl avea cu 14mm mai lung). Ibis a lucrat și la amplasarea seat tube-ului, care este cu aproximativ 4 grade mai drept, permițând astfel o poziție mai ergonomică pe bicicletă.
Cadrul este suficient de lat în partea din spate încât să primească chiar și o anvelopă cu o lățime de 2.6 inch și suficient de rezistent încât să poți instala o frână cu 4 pistoane și un disc de 203mm pe aceasta.
Cadrul din carbon este dotata cu protecții serioase, atât sub down tube cât și peste chain stay, iar prețul nu este de fapt atât de mare pe cât m-aș fi așteptat: 3,499$ pentru versiunile echipate cu transmisie Shimano Deore sau Sram GX și furcă Fox Float 34 Performance sau 3.999$ pentru versiunea cu Shimano SLX și cu aceeași furcă.
via Ibis
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…