Noul model Orbea Laufey vine cu roți de 29 inch și cu o furcă a cărei cursă este de 140 mm. În completare, cadrul construit din aluminiu are un compartiment pe down-tube pentru depozitarea lucrurilor necesare pe care le iei în tură.
Orbea prezintă următoarea generație a modelului Laufey. Noul model a fost modificat din mai multe puncte de vedere față de cel precedent. Cadrul primește un design nou, valorile din tabelul geometriei s-au schimbat și acum are un spațiu de stocare în cadru. Roțile de 29 inch și furca de 140 mm rămân în continuare responsabile de performanța pe traseu.
În comparație cu modelul anterior, cum am spus deja, s-au schimbat multe. Noul cadru din aluminiu nu arată doar bine ci și oferă niște avantaje tehnice. Pe deasupra, acum dispune de spațiul de stocare în cardul, sistem împrumutat de la Orbea Occam care face posibilă și montarea unui bidon de lichide.
Orbea, de asemenea, a rafinat temeinic modul în care bicicleta dă randament pe traseu prin optimizarea rigidității cadrului. Laufey ar trebui să livreze mai multă tracțiune și distracție.
Printre alte lucruri, rigiditatea dintre bottom-bracket și head-tube a crescut pentru o precizie mai mare la virare. Parte din spate și top-tube-ul sunt puțin mai flexibile, rezultând o conformitate verticală mai mare. Prin urmare acest lucru ar trebui să contribuie la confort.
În completare, Orbea vrea să puncteze cu detalii precum rutare internă ghidată, prindere ISCG și protecție pentru chainstay. Cadrul după achiziționarea bicicletei are garanție pe viață.
Geometria bicicletei Laufey a primit schimbări semnificative față de modelul anterior fiind orientat mai mult spre coborâri. Reach-ul și chainstay-ul au crescut, unghiul furcii a scăzut cu un grad, iar unghiul seat-tube-ului a crescut cu două grade. Lungimea seat-tube-ului este mult mai mică și asigură mai multă libertate de mișcare și distracție.
Frame size | S | M | L | XL |
---|---|---|---|---|
Wheel size | 29′′ | 29′′ | 29′′ | 29′′ |
Reach | 427 mm | 451 mm | 475 mm | 500 mm |
Stack | 633 mm | 642 mm | 655.5 mm | 664.5 mm |
STR | 1,48 | 1,42 | 1,38 | 1,33 |
Steering angle | 64,5° | 64,5° | 64,5° | 64,5° |
Seat angle, effective | 77° | 77° | 77° | 77° |
Top tube | 572 mm | 598 mm | 625 mm | 652 mm |
head tube | 95 mm | 105 mm | 120 mm | 130 mm |
Seat tube | 380 mm | 415 mm | 430 mm | 460 mm |
Overhead height | 440 mm | 440 mm | 440 mm | 440 mm |
Chainstays | 440 mm | 440 mm | 440 mm | 440 mm |
Wheelbase | 1,181 mm | 1.210 mm | 1,240 mm | 1,269 mm |
Bottom bracket lowering | 65 mm | 65 mm | 65 mm | 65 mm |
Bottom bracket height | 310 mm | 310 mm | 310 mm | 310 mm |
Mounting height fork | 554 mm | 554 mm | 554 mm | 554 mm |
Fork offset | 44 mm | 44 mm | 44 mm | 44 mm |
Suspension travel (front) | 140 mm | 140 mm | 140 mm | 140 mm |
Orbea oferă publicului trei variante de echipare pentru modelul Laufey cu prețurile cuprinse între 1.499 euro și 2.499 euro. Toate variantele au același cadru din aluminiu și sunt disponibile în trei nuanțe de culoare.
Via Orbea
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…