De amortizarea socurilor se ocupa o furca Rock Shox Recon Silver R cu o cursa de 100 de mm ce poate fi extinsa pina la 120 de mm. Amortizarea se face pe arc, axul este un 20×110 mm pe sistem Maxle si are rebound-ul ajustabil.
Schimbatorul spate provine de la Sram si este un model aflat in fruntea ierarhiei : X.9. Acesta este conectat la un shifter Sram X.7. Anvelopele aflate in dotarea GT-ului La Bomba provin de la Maxxis, modelul Highroller in format 26 x 2.35. Despre greutatea acestui nou model nu ni se ofera pe moment niciun indiciu.
via | GT
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…