De amortizarea socurilor se ocupa o furca Rock Shox Recon Silver R cu o cursa de 100 de mm ce poate fi extinsa pina la 120 de mm. Amortizarea se face pe arc, axul este un 20×110 mm pe sistem Maxle si are rebound-ul ajustabil.
Schimbatorul spate provine de la Sram si este un model aflat in fruntea ierarhiei : X.9. Acesta este conectat la un shifter Sram X.7. Anvelopele aflate in dotarea GT-ului La Bomba provin de la Maxxis, modelul Highroller in format 26 x 2.35. Despre greutatea acestui nou model nu ni se ofera pe moment niciun indiciu.
via | GT
Proaspăt lansații Northwave Hammer Plus au ajuns și la noi la test, iar aproape imediat ce i-am primit, au și…
Duminică, 19 mai, va avea loc la Rădăuți, Suceava, un eveniment important pentru cei mici, mai precis cel mai mare…
Fiecare brand de biciclete are o poveste interesantă, unele mai fascinante ca altele și cel mai frumos este când le…