De amortizarea socurilor se ocupa o furca Rock Shox Recon Silver R cu o cursa de 100 de mm ce poate fi extinsa pina la 120 de mm. Amortizarea se face pe arc, axul este un 20×110 mm pe sistem Maxle si are rebound-ul ajustabil.
Schimbatorul spate provine de la Sram si este un model aflat in fruntea ierarhiei : X.9. Acesta este conectat la un shifter Sram X.7. Anvelopele aflate in dotarea GT-ului La Bomba provin de la Maxxis, modelul Highroller in format 26 x 2.35. Despre greutatea acestui nou model nu ni se ofera pe moment niciun indiciu.
via | GT
În octombrie am fost în Spania, unde Merida a lansat trei noi biciclete. Evenimentul a fost cu atât mai important…
Roțile pentru MTB Proven Carbon XC Dynamo recent lansate de Hunt, un producător de roți din carbon cu un excelent…
Recent ne-am deplasat în Spania unde Merida tocmai a lansat cea mai mare și mai extremă bicicletă mtb electrică a…