În august, Cannondale F-SI Carbon Race va fi lansat pe piață. Dar până atunci, aflăm de la Cannondale primele detalii în legătură cu noul model.
În principiu este vorba despre integrare: furca este nouă și integrată cu pipa și cuvetele, un angrenaj nou a fost dezvoltat pentru acest model și de asemenea, vine cu o nouă tijă de șa, botezată SAVE și care oferă mai mult confort.
F-SI se dorește a fi o bicicletă rapidă dar și stabilă. Basculă a fost micșorată cu 15mm, măsurând în prezent 429mm, iar unghiul headtube-ului a fost modificat la 69.5 grade. Offset-ul furcii este de 55mm, în condițiile în care o furcă obișnuită are un offset de 47mm. De asemenea, pentru a obține un chainstay scurt dar și spațiu suficient pentru anvelopă, inginerii de la Cannondale au decis să mute butucul de spate și sistemul de transmisie spre drepta, cu 6mm.
Suprinzător sau nu, modelul F-SI nu va utiliza un ax de tip thru-axle pe spate, ci un quick release obișnuit, din considerente de greutate. Cu toate acestea, rigiditatea promisă echivalează cu cea a unor cadru cu prindere a roții de tip thru-axle, modificările în acest sens fiind făcute asupra cadrului.
Seatstay-urile utilizează tehnologia SAVE și echivalează cu o micro suspensie, atenuând șocurile din teren. Cu tot cu accesorii, greutatea cadrului este de doar 960 de grame.
În gamă vor exista trei modele distincte, însă prețurile nu au fost momentan făcute publice:
F-Si Carbon Black Inc. cu noul sistem de transmisie electronic Shimano XTR Di2.
F-Si Carbon Team cu un sistem de transmisie 1×11 de la Sram.
F-Si Carbon 1 cu sistem de transmisie 2×10 și roți Mavic Crossmax SL.
via Cannondale
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…
Vezi comentarii