Cu această promisiune își încep cei de la Merida discursul despre noua bicicletă de All Mountain, One-Forty: este mai jucăușă ca niciodată și vine cu promisiunea orelor nesfârșite de distracție pe traseu. În mod cert, aceste afirmații sunt susținute și de câteva date tehnice pe care le voi înșirui mai jos în articol, însă până atunci, haideți să vedem ce se ascunde în spatele noului model.
Aspectul bicicletei aduce cu restul de full-uri din gamă, respectiv One-Sixty și One-Twenty, țevile subțiri și hidroformate fiind păstrate și pentru One-Forty. Ambele roți vor avea ax boost, așadar mai late și jante produse de Merida cu o lățime semnificativă de 29mm. Unghiul headtube-ului deja nu mai are legătură cu nimic din ceea ce producea Merida în trecut, acesta fiind amplasat la 66.5 grade, cu un reach de 435mm și un top tube de 596mm.
Pentru început va exista doar un cadru construit din aluminiu, versiunea din carbon urmând a fi lansată în 2019. Și pentru că tot suntem la capitolul cadru, trebuie menționat faptul că bicicleta va fi disponibilă doar cu o transmisie 1x, unul din modele fiind echipat standard cu caseta 11-50 de la Sunrace. Așadar, iată că te poți bucura de un pinion cu 50 de dinți, standard!
Mai multe detalii după press camp-ul Merida, unde vom participa și unde vom avea ocazia să și testăm această bicicletă.
via Merida
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…