Daca pina in prezent gama entry-level Alivio era disponibila cu o caseta de 8 pinioane, pentru 2011 vor fi disponibile 9 pinioane, reusind astfel sa ofere un sistem de angrenaj cu 27 de viteze inloc de 24, cum era livrat pina in prezent. O alta noutate absoluta o constituie introducerea unui sistem de franare hidraulic pe disc, cu mai multe optiuni de culori si de forma pentru manetele de frana.
Pentru a detalia oferta la capitolul frane, va putem spune ca bicilistul poate opta acum intre doua tipuri de maneta : unul standard, oferit in culorile argintiu si negru, iar cealalta de culoare alba, cu un design modificat, ce ofera o putere mai mare de franare. Manetele schimbatoarelor de foi si de pinioane sunt disponibile cu tehnologia 2 Way Release, cunoscuta de la modelele plasate mai sus in gama si de asemenea se poate opta ca acestea sa fie integrate cu maneta de frana.
In continuare vor fi disponibile si V-Brake-urile pentru doritori. Angrenajul a suferit si el modificari semnificative, bucurandu-se in prezent de un nou design cu muchii. Se poate opta de asemenea si pentru un angrenaj Octalink.
Schimbatorul de pinioane se bucura de acelasi design cu muchii si va fi disponibil in culorile negru si argintiu. Nu au fost furnizate inca date cu pirivire la greutatile componentelor, in schimb acestea vor disponibile incepand cu mijlocul lunii iunie 2010.
Iata ca noua gama entry-level Alivio reuseste sa impresioneze, atat prin noul design, prin functionalitate cat si prin pretul redus. Curios de alfat, care va fi reactia concurentei. Important este insa ca se fac eforturi sustinute pentru a creste calitatea componentelor pentru biciclete, chiar daca discutam de produse entry-level sau high-end.
via | mtb-news
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…
Vezi comentarii
@St. Moritz: cred ca ai facut cea mai buna descriere. Franele sunt cele care ies cu adevarat in evidenta fata de generatia anterioara.
mi-am inlocuit vechiul Alivio (cazut la datorie) cu noul Alivio - bun, la fel ca si generatia anterioara, nu va asteptati insa sa se simta ca un Deore, se simte ca un Alivio, evident, mi se pare chiar o idee mai zgomotos. E bun insa , e ca noul Polo, nu va fi Golf niciodata, dar asa arata...
Marius, sa nu crezi acum ca Alivio e un XTR mai mic...
Superba noua gama Alivio !! Chiar impresioneaza prin design si sunt sigur ca si prin functionalitate !!