Este concepută (momentan) pentru roțile de 26 de inch (o versiune pentru 27.5 este în lucru), are o cursă de 203 mm, funcționează cu cartuș de aer ce permite o presiune între 45 și 80 psi și permite setarea compresiei low și high speed. Brațele superioare măsoară 40 de mm, iar axul de prindere al roții, 20 de mm. Frâna poate fi montată după standardul PostMount. Greutatea cu toate aceste specificații este de doar 2711 grame, incluzând aici axul pentru prinderea roții și gâtul standard (netăiat) de 265 mm.
Noile brațe inferioare incorporează un sistem de aerisire, aflat în spatele podului, pentru a înlătura presiunea din interior în cazul diferențelor mari de nivel sau în cazul diferențelor mari de temperatură.
În ceea ce privește cursa noii furci, în prima jumătate aceasta este liniară generând o forță de frecare foarte mică, pe când în a doua jumătate a cursei, tu ești cel care poate alege una dintre cele 9 setări distincte ale pistonului. Totul se realizează intern, prin demontare. Se menționează de asemenea că noul cartuș nu a necesitat protecție hidraulică pentru Bottom Out.
via Fox
În weekendul 5-6 aprilie 2025, iubitorii de ciclism și alergare sunt invitați la două evenimente spectaculoase desfășurate în mijlocul naturii:…
Bryton Inc. anunță lansarea noului său vârf de gamă, Rider S810, un ciclocomputer avansat, intuitiv și ideal atât pentru pasionații…
Anul trecut testam noul Jam cu cadru din carbon, un full-suspension cu o cursă de 150mm și care s-a dovedit…
Vezi comentarii