Noul Hayes Prime are o putere de oprire mai mare cu 23% fata de modelul Hayes Stroker si beneficiaza de ajustari rapide, fara a fi necesara interventia cu alte scule. Durabilitatea si look-ul sunt de asemenea superioare modelului Hayes Stroker, iar puterea de franare este aceeasi, indiferent de pozitia in care maneta a fost reglata de catre biciclist. Rotita de reglaj este montata ca la modelul Stroker pe maneta. Franarea se face puternic, dar progresiv, rezultand intr-un feel mai bun al acestora.
Furtunul prin care trece lichidul de frana beneficiaza de o constructie cu patru straturi iar transferul de putere intre maneta si pistoanele etrierului este mult mai precis indiferent daca discutam pe frana anterioara sau cea posterioara. Discul de frana (rotorul) beneficiaza de o constructie din doua bucati si promite franari care se vor desfasura intr-o liniste absoluta. Designul este inspirat din rotoarele originale, lansate in 1998, iar greutatea de doar 110 grame promite mult.
Foarte util este si procesul de inlocuire al placutelor de frana : aceasta operatiune se poate efectua fara prea mare efort si fara a demonta roata bicicletei, acesta fiind dealtfel in mare plus al acestui nou sistem de franare. Placutele de frana contribuie din plin la confortul auditiv al biciclistului, deoarece nu produc zgomote, iar datorita materialului utilizat, caldura este disipata rapid, astfel incat performantele acestor frane sa ramana aceleasi indiferent daca sunt exploatate mai rar sau mai intens.
Stroker Prime se anunta un sistem de franare cum nu s-a mai vazut pina acum. Mai ales ca producatorul il ofera in doua versiuni distincte : Pro si Expert. Mai mult, rotorul este oferit in numeroase versiuni : de la 140 de mm, 160 mm, 180 mm, 203 mm si atentie, 224 mm pentru cei insetati de opriri extreme.
Mai multe poti citi pe site-ul dedicat de catre Hayes modelului Prime.
via | Hayes
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…
Vezi comentarii
Cea mai prompta franare ramane valabila pentru discul rotor de 224 mm; evident ca intervine principiul antic al parghiei....
Arata FOARTE BINE! Iar performantele vor fi mai mult ca sigur pe masura....bravo Hayes! Le-am trecut pe lista mea de cumparaturi :)