Între 800 și 900 de euro (perechea), în funcție de specificații, va trebui să plătești pentru noile frâne Intend Trinity în cazul în care vrei un produs diferit, ușor și care arată bine. Nu este un preț mic, însă vei plăti pentru calitate superioară și pentru o greutate scăzută. O frână cântărește 244 de grame (versiunea de enduro) sau 257 de grame (versiunea de DH), maneta, conducta de 85 cm, plăcuțele de frână și etrierul cu 4 pistoane! Cu 200 de grame mai puțin decât o frână Sram Code RSC.
Pachetul include seringile pentru aerisire, uleiul, garnituri de rezevă, un torx de 10 cât și un set suplimentar de plăcuțe de frână (White Magic). Poți achiziționa separat și un set de radiatoare pentru plăcuțe, prețul fiind de 38 de euro/frână. Acestea sunt construite CNC, din aluminiu 7075 – ceva care se folosește și în industria aviatică, pistonul din manetă este de asemenea foarte ușor, iar rulmenții sunt folosiți pentru culisarea levierului. Punctul de contact nu poate fi reglat însă Intend menționează că acesta este foarte clar definit și elastic atât cât trebuie.
Diametrul pistoanelor din etrier este de 17mm și au fost plasate astfel încât etrierul să aibă o formă cât mai compactă. Plăcuțele sunt împrumutat de la Sram Code, iar astfel există o gamă largă de producători de la care poți alege plăcuțele de frână.
Vestea proastă este că primele 50 de bucăți fabricate au fost deja vândute. Însă pentru cei care le doresc, veștile nu-s prea rele: în maxim 3 luni ar trebui ca stocul să fie din nou refăcut.
via Intend
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…