Noile biciclete Pegas: detalii și specificații complete

În timp ce realizam sesiunea foto cu noile biciclete Pegas, mi-am dat seama că Andrei Botescu, cel care a renăscut brand-ul românesc, scrie inevitabil o nouă filă de istorie în marea carte a industriei de biciclete din România. Iar faptul că oferă un produs sentimental, pentru un cost modest, este un factor ce merită luat în considerare.

Pe lângă fotografiile de detaliu pe care le poți consulta în galeria foto de mai jos, te invit să treci în revistă cele mai importante dintre specificațiile tehnice. Noul Pegas va fi oferit în două variante, Strada Seria 1, modelul pentru bărbați și Seria 2, modelul dedicat femeilor. Diferența între cele două modele se va face la construcția cadrului, cel construit pentru fete fiind dotat cu un cadru mai jos pentru acces facil pe bicicletă.

De asemenea, trebuie să știi că vor exista două versiuni de transmisie: una single speed cu butuc Velosteel, iar alta cu 3 viteze, integrate în butucul Shimano Nexus. Cadrul este realizat din oțel hi-ten, iar furca asemenea. Anvelopele provin de la Kenda, jantele vor fi din aluminiu single wall, iar frâna de față va fi un V-Brake, cu clești și manetă cu corp și levier din aluminiu. Roțile măsoară în diametru 26 de inci.

Poziția pe bicicletă este, așa cum era de așteptat, una comodă. Șaua lungă îți oferă posibilitatea de a te mișca în voie iar în caz de necesitate o poți ridica sau coborî în funcție de cât de leneș sau sprinten te simți. Pegas Strada 1 cântărește 16.7 kg, pe când modelul Strada 2 oprește acul cântarului în dreptul valorii de 16.5 kg (valori pentru versiunea single speed).

Modelului Strada 1 va fi disponibil în patru culori, pe când Strada 2 în două culori. Prețurile aproximative vor fi cuprinse între 1.100 Lei (TVA inclus) și 1.400 Lei (TVA inclus), în funcție de echipare.

Apreciem foarte mult și părerea ta, de aceea te invităm să-ți publici opinia atât despre aspect, cât și despre echiparea și prețul noilor biciclete Pegas.

Dragos Mitroi

Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete testate și evaluate în mod obiectiv. Pedalează din 1998 pe mountainbike și din 2009, aproape zilnic, pe site-ul de față.

Vezi comentarii

  • Oameni buni, cine și-a cumpărat modelul cel nou, pentru doamne? Cum funcționează? Aș aprecia un răspuns la obiect. vechea bicicletă era pliabilă, aceasta este? E ușor de manevrat? Unde găsim ''cauciucuri' de rezervă? Cum e service-ul? Mulțumesc.

  • Echiparea este foarte modesta in comparatie cu pretul biciletei. Nu exista nici amortizoare pe furca sau pe sa, nici far + dinam, nici macar arcuri la sa din ce se poate observa. Se marseaza mult pe puterea brandului si ....sa speram ca si pe fiabilitate mare. Daca nici fiabile nu vor fi, aceste remake-uri ale celebrelor bicilete Pegas, vor muri repede si fara a fi consemnate prea mult in istorie. In rest...recunosc ca-mi doresc si eu una si chiar ma gandesc sa-mi vand BMX_ul full suspension ca sa incerc acest stil clasic al Pegasului.

  • Buna, sunt interesata sa cumpar una din modelele noi, unde gasesc sursa? Ma refer la modelul pentru femei. Imi doresc una pentru a merge la servici. Mi se pare singurul model de city bike care iti permite sa porti tinuta office si iti impune postura corecta, adica mentii coloana vertebrala dreapta. Tehnic, e ok dotarea, doar nu mergem cu 30 km/h...Vitezomanii cumpara altceva.

  • Laudabila intentia de a readuce vechea bicicleta Pegas, realizarea practica a acesteia in schimb, probabil influentata in principal de aspectul comercial,este o palida asemanare cu originalul.
    Probabil ca designerul, care la cei 26de ani, nu a prins perioada de glorie a Pegas-ului si atunci a incercat o bicicleta moderna dar la clasa de pret sunt variante mai aspectoase si mai performante.
    Le urez succes totusi celor care produc bicicletele , poate avandu-l in viitor vor produce in Romania componente si atunci putem spune ca intradevar au facut ceva demn de lauda!

  • Prietena mea are un Pegas strada 2 (sau 1 care dzeu e cu cadrul jos) cu butuc Nexus de care e foarte multumita, nu e ea cea mai rapida bicicleta din ograda (si avem cateva - inclusiv o pereche de MTBuri cu cadre de carbon) dar este comoda si ei ii place, nu este foarte scumpa si o poate lasa legata de un stalp la piata - da se duce cu ea la piata sau la magazin, cosul din fata face toti banii, arata bine si costa jumatate dintr-o electra (care este aceeasi balarie , doar MULT mai scumpa)

  • Mi-a crapat pedala sau pedaua :) nu stiu cum sa ii zic.Nu am atins nici o bordura, asta s-a intamplat in mers.Surubul ghidonului de strangere nu a fost strans ok si s-a tocit si acum joaca ghidonul.Furca a inceput sa aiba un joc dar nu stiu din ce cauza.Am incercat sa scriu pe facebookul lor dar nu pot, m-au blocat.Maine ma duc sa imi o pipa hotarata , pedale aluminiu, si sa vad ce pot sa fac la furca( poate iau una cu suspensie), am strans la maxim piulitele de sus si nimic, are tot joc.Cam multi bani si cam multe probleme.Oricum eu nu o sa o arunc pe strada dar daca as avea sange in ....., as proceda la fel la ce probleme avea <>.

  • Am trecut si am vazut Pegasul ,si mi s-a parut ciudat ca nu e nimeni cu el.Si eu as proceda la fel daca as avea banii perosanei de mai sus.El si-a exprimat nemultumirea si probabil a vrut sa dea o lectie celorlalti gen ASA DA / ASA NU.Eu unul mi-am facut o parere despre bizele inaripate si spun ASA NU daca o arunca oamenii pe strada.

  • Esti singurul care rade din cate vad, si cu banii pierduti si fara bicicleta.....
    Ti se potriveste vorba aia "Ai sparge o banca dar stii ca esti prea prost"

Share
Published by
Dragos Mitroi

Stiri Recente

Două etape din Cupa Mondială de eMTB din 2025 vor avea loc în România!

După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…

o săptămână in urma

Test – șa Prologo Dimension AGX Space Slide Control

Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…

2 săptămâni in urma

Federația Română de Ciclism anunță organizarea Campionatului Național de Ciclocros 2024-2025

Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…

2 săptămâni in urma