KVS este un strat de țesătură de aramidă pe lateral care este extrem de rezistent la tăiere în comparație cu materialele tradiționale, dar și mai ușor cu aproape 200 g decât carcasele normale dual-ply pentru DH. ICB este un alt tip de țesătură din aramidă aflat sub calea de rulare care previne penele.
Apex de 20 mm este o versiune mai groasă a stratului de cauciuc aflat în jurul anvelopei care are rolul de a reduce penele tip snakebite sau scăpările de aer la rularea tubeless. Toate aceste trei noi tehnologii nu doar protejează anvelopa și permit și rularea cu presiune mai scăzută pentru tracțiune mai bună fără ca anvelopa să devină prea instabilă. KVS în mod special menține marginile rigide.
Pe exterior este folosit noul compus RSR (Race Stick-E Rubber) din două tipuri de cauciuc, un compus mai moale fiind folosit pe mijloc unde există contact permanent cu solul și unul mai rigid pe lateral și sub crampoane pentru a menține forma.
Atât modelul pe sârmă cât și cel pliabil sunt tubeless ready, oferind astfel o reducere în plus de greutate față de sistemul clasic cu cameră de DH. Greutatea anunțată este de 1170 g +- 59 g pentru Hellkat Pro și de 972 g +- 49 g pentru Helldiver Pro. Prețul încă nu a fost anunțat. Kenda spun însă că sunt în lucru și variante pentru enduro a celor două modele.
Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
Informații de pe bikerumor.com
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…