Multe biciclete noi de la Bulls pentru 2020 cu prețuri atractive

Am dat o tură și pe la standul Bulls de la Eurobike, aceștia revenind în cadrul show-ul după ceva timp de absență. Și nu mică mi-a fost mirarea să înțeleg și motivul: Bulls a schimbat radical foarte multe dintre modelele sale, iar prezentarea lor către public era imperativă. Cel puțin ochiul privitorului are ce să vadă, chiar dacă produsele nu corespund cu bugetul său. De menționat că bicicletele Bulls în general au prețuri mai competitive decât restul concurenței, așadar poate că în gama entry- spre mid-level s-ar putea să găsești un produs care nu costă atât de mult pe cât te-ai aștepta. Voi începe mai întâi cu bicicletele electrice, apoi voi continua cu cele non-electrice.

Să începem cu hardtail-urile. Liniile noului Sonic Evo 1 sunt mult mai radicale și mai agresive, iar acestea pot fi întâlnite la aproape toată gama de electrice. Canditatul de față este oferit pentru 2.999 de euro și are un motor Bosch Performance Line CX cu acumulator fie de 400Wh, 500Wh sau 625Wh, o transmisie Shimano Deore și o furcă Bulls Lytro 34 pe aer, cu o cursă generoasă de 120mm!
Eva este varianta pentru femei a modelului Sonic și vine cu un cadru mai mic, un reach mai scurt și bineînțeles, o pipă mai scurtă și un ghidon mai îngust. Culoarea este sugestivă, echiparea și prețul fiind similare.
Trecând la e-bike-uri și mai serioase, ajungem la Sonic EVO AM1 Carbon, un full cu suspensii de 150mm, o echipare cu Shimano SLX și XT, motor Bosch de ultimă generație și frâne Shimano MT520. Toate acestea împreună cu cadrul din carbon, pentru 3.999 de euro. Parcă diferența dintre hardtail-ul din aluminiu și acest full di carbon n-ar fi atât de mare, financiar vorbind.
Din profil se observă design-ul agresiv. Top tube mai mare, care găzduiește acumulatorul.
Rețeta de succes: pipă scurtă, ghidon lat. Ecranul nu este cel mai inspirat, însă Bosch abia l-a scos pe piață deci îl vom mai vedea probabil câțiva ani.
Chiar și un dropper post este inclus în această sumă.
Suspensia spate promite a fi comodă. Cei 150mm ar trebui să fie suficienți pentru orice fel de traseu.
Prinderea MonkeyLink, pentru orice accesoriu de la Bulls. Foarte utilă.
Și acest model poate acomoda acumulatori de 400, 500 sau 625Wh.
Pipa cu același sistem Monkey Link.
Aminga Eva = full-suspension pentru fete. Roți de 27.5 inch cu anvelope late, dar nu în format plus.
Sonic Evo cu roată 26/27.5 inch. Suspensii de 120mm, motor Bosch și transmisie cu 12 pinioane, SX Eagle. Preț: 3.799 euro.
Sonic Evo TR 2 cu roți de 29 de inch și suspensii de 120mm arată de asemenea spectaculos. Protecția de motor este mare. Transmisie cu 12 pinioane, SX Eagle și motorizare Bosch de ultimă generație plus duo-ul de frâne Magura MT5/MT4, la un preț de 3.799 de euro.
O privire de ansamblu asupra bicicletelor construite pentru fete, electrice și non-electrice.
Copperhead Evo AM3 ABS 27plus, cu motor Bosch, transmisie SX Eagle, suspensii de la Fox, roți DT Swiss SplineE1900 și frâne Tektro. Un și mai bun exemplu pentru integrare reușită însă cu un preț piperat: 5.299 de euro.
Copperhead Evo în versiunea AM2.
Și noul E-Rush Evo AM2 cu suspensii generoase de 150mm, roți de 29 de inch și motorizare Sachs cu un cuplu de 112Nm și acumulator de 650Wh. Îți ajunge pentru două zile de mers decent.
Trecând la bicicletele non-electrice, descoperit noul Wild Ronin SL, cu un nou cadru și o nouă geometrie.
Cockpit – Scott-style.
Un link nu foarte complicat și excelent lucrat.
Transmisie Sram XX1 wireless și frâne potente de la Trickstuff.
Revenind la electrice: gama de e-bike-uri entry-level.
Iar acum ne întoarcem la non-electrice: noul Wild Creed Team, bicicleta de enduro a celor de la Bulls.
Suspensii de 160mm, transmisie Shimano XTR și amortizoare Fox din gama de top.
Un loc secret în care poți ascunde tot felul de pungi cu… cu ce vrei tu.
Linia triunghiul posterior se păstrează de la Wild Ronin, dar acesta este mai masiv construit.
Noul XTR tronează împreună cu pinionul mare, cel mai mare, de 51 de dinți.
Chainguide integrat.
Și badge-ul Team. Colegul meu Andrei trage o concluzie interesantă: dacă pui echiparea asta pe un brand mare, prețul crește cu cel puțin 20%. Așa este, Andrei. 🙂
Dragos Mitroi

Inițiatorul proiectului FreeRider.ro, are la activ peste 250 de biciclete testate și evaluate în mod obiectiv. Pedalează din 1998 pe mountainbike și din 2009, aproape zilnic, pe site-ul de față.

Share
Published by
Dragos Mitroi

Stiri Recente

Riders Club anunță concursurile pentru sezonul 2025

Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…

4 zile in urma

Bryton lansează noul ciclocomputer smart Rider S510

Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…

o săptămână in urma

Test – bicicletă gravel electrică Van Rysel E-GRVL AF HD

Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…

2 săptămâni in urma