Categorii: Biciclete de munte

Specialized lansează gamă întreagă de biciclete Plus Size pentru copii

Dacă, aşa cum se afirmă în industrie, bicicletele cu anvelope de mărime „plus” sunt cele mai bune pentru începători şi cei cu experienţă medie atunci nu este o surpriză că acestea sunt acum disponibile şi pentru copii. Mulţumită aderenţei deosebite şi a stabilităţii anvelopele plus se pare că oferă şi o încredere sporită celor care le folosesc. Acesta este motivul pentru care recent Specialized a lansat modelul Riprock cu anvelope 20+ si 24+ pentru copii.

Pornind de la un cadru A1 Premium seria Riprock este construită având înălţimi mici de încălecare. Este un lucru important dacă ţinem cont de înălţimea suplimentară venită de la anvelope. Bicicletele dispun de furci cu suspensie SR Suntour XCT customizate ce oferă 70mm de suspensie pentru bicicletele cu roţi de 24 inch şi 60mm pentru cele cu roţi de 20 inch.

Modelele mai avansate, precum Comp, dispun de furci pe aer cu lockout hidraulic în timp ce varianta Expert primeşte la furcă inclusiv braţe culisante din aluminiu în loc de tradiţionalul entry-level oţel.

De vreme ce tehnic acesta este un nou standard de roată, atât pentru 20 cât şi pentru 24”, Specialized foloseşte propria anvelopă Big Roller de 2.8 inch pentru ambele mărimi de roată 20 şi 24 inch. Anvelopele dispun de 60tpi şi talon cu sarmă fiind instalate pe jante Alex duble din aluminiu cu spiţe din oţel şi butuci pentru disc cu 6 şuruburi.

Toate variantele până la Riprock 20 dispun de frâne hidraulice pe disc în timp ce Riprock 20 şi 24 au frâne mecanice pe disc. Toată gama dispune de transmisie 1x cu 7, 8, 9 şi 10 viteze. Mărimile cadrelor sunt de 11” pentru bicicletele cu roţi de 24 inch şi de 9” pentru cele cu roţi de 20 inch.

Pe site-ul Specialized România încă nu le-am vazut a fi afişate cu specificaţii şi preţuri.

Specialized Riprock Expert 24

Specialized Riprock Comp 24

Specialized Riprock 24

Dan Mazilu

Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.

Share
Published by
Dan Mazilu

Stiri Recente

Test – Merida eONE-EIGHTY 2025 și Merida eONE-SIXTY SL 2025 – Primele impresii

În octombrie am fost în Spania, unde Merida a lansat trei noi biciclete. Evenimentul a fost cu atât mai important…

4 zile in urma

Roți de top din carbon, cu dinam inclus în butuc? Da, există, se numesc Hunt Proven Carbon XC Dynamo și au o greutate surprinzătoare

Roțile pentru MTB Proven Carbon XC Dynamo recent lansate de Hunt, un producător de roți din carbon cu un excelent…

o săptămână in urma

Merida lansează trei noi biciclete electrice: eONE-EIGHTY, eONE-SIXTY SL și eFLOAT echipate cu noile motoare Bosch

Recent ne-am deplasat în Spania unde Merida tocmai a lansat cea mai mare și mai extremă bicicletă mtb electrică a…

2 săptămâni in urma