Rotwild lansează noua X1 pentru all mountain cu opţiune de motor electric
Rotwild X1 2016 este o nouă bicicletă pentru all mountain / trail cu suspensii de 140mm faţă şi spate. Ideea din spatele acestei biciclete a fost crearea un cadru care să funcţioneze atât cu roţi 27,5 cât şi cu 27,5+, dar fără să se apeleze la compromisuri.
Bicicleta germanilor de la Rotwild permite utilizarea ambelor tipuri de anvelope prin folosirea unei inserţii care susţine axul roţii spate. Lungimea ţevii chainstay variază în funcţie de cum este folosită această inserţie.
Bicicleta se livrează împreună cu mai multe piese care-ţi permit utilizarea optimă a bicicletei indiferent de mărimea anvelopei alese. Primeşti inclusiv un inel ce se instalează pe angrenaj. Acesta are rolul prevenirii blocării lanţului în cazul în care acesta cade între foi şi cadru.
Cadrul este hidroformat ceea ce îi conferă greutate redusă şi rigiditate. Bicicleta se livrează cu furcă Fox 110mm 34. Headsetul este gândit să ofere o variaţie de la -1.5º la +1.5º pentru unghiul furcii. Bicicletele vor fi livrate în general cu unghi de zero grade, iar modelele de top vor avea incluse în pachet şi cupele care imprimă unghiurile de +/-1.5º.
Ansamblul suspensiei este complet nou şi oferă în mare o compresie liniară. Raţia cuplului este practic regresivă la început pentru a contracara moliciunea suspensiei venită de la “sag”. Cadrul şi suspensia spate sunt gândite să lucreze ideal cu shock-ul Fox Float EVOL care permite şi riderilor mai grei să profite de volumul mai mare de aer al suspensiei. Cadrul dispune de ghidare internă completă pentru cabluri.
Va exista şi o versiune cu motor electric, bicicletă care integrează în cadru motorul şi bateria în aşa fel încât pivoţii să rămână în aceleaşi locuri pentru a oferi aceleaşi performanţe.
Dan Mazilu
Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.