Pentru Yeti 2016 este anul bicicletelor de damă. Însă să nu credeţi că bicicletele sunt pentru fetiţe. Noua Beti este cât se poate de serioasă şi gândită pentru doamnele şi domnişoarele care se dau maxim de tare la vale. Chiar dacă în comparaţie cu alte mărci Yeti pare a fi întârziat cu programul bicicletelor de damă, compania a fost dintotdeauna o susţinătoare a scenei mtb-ului dedicat acestui segment de biciclete. De-a lungul anilor Yeti a sprijinit multe cicliste cum ar fi Julie Furtado, Marla Streb, Tara Llanes, Jill Kintner şi Rosara Joseph.
Noua Yeti Beti SB5c oferă un spaţiu generos pe ghidonul lat asta însemnând un control foarte bun în timpul mersului. Cadrele bicicletelor Beti sunt lungi şi joase pentru a oferi doamnelor şi domnişoarelor mai mici de înălţime suficientă degajare la înălţimea de încălecare.
Bicicleta are o furcă cu o cursă de 140mm geometria fiind îndreptată spre trail. Este şi motivul pentru care Beti este suficient de agilă pe urcările tehnice şi prăfuite. În urcare, pe teren normal noua Yeti de damă se comportă foarte asemănător cu o bicicleta clasică de cross country.
Pe coborâre Beti dispune de aderenţă din belşug chiar şi la frânări puternice, iar la viteză mare geometria şi suspensia îi permit să menţină contactul cu terenul.
Inima noii biciclete de damă Beti este sistemul suspensiei spate care include ansamblul Switch Infinity despre care am mai vorbit aici. Pe scurt acest sistem reuşeşte să combine calităţile suspensiei DW Link şi VPP – oferă rigiditate pe urcări şi răspuns bun la denivelări mici.
Yeti Beti va fi disponibilă în două variante de echipare – ASRc X01 la preţul de 5.799 $ şi SB5c X01 la preţul de 6.899 $
Dan MaziluÎi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.