Dacă observi bicicleta Liteville 301 de la distanță, vei putea jura că este vorba despre un hardtail iar șansele s-o treci cu vederea sunt destul de mari.
În schimb, aruncând o privire mai atentă vei observa amortizorul montat sub țeava superioară a triunghiului frontal al cadrului. Există multe persoane care iubesc proprietățile și avantajele oferite de o bicicletă full suspension însă nu și forma acesteia. Liteville 301 este adresată acestor persoane, în special dacă sunt în căutarea unui cadru ale cărui caracteristici să fie concentrate într-un singur cuvânt: performanță.
Cadrul Liteville 301 nu se află la prima generație, modelul 2012 reușind să fie supus cu succes unei diete de 130 de grame față de versiunea anterioară. A fost îmbunătățită și construcția posterioară a cadrului, fiind în prezent mult mai sensibilă pe denivelări și evident, mai eficientă. Cele patru articulații ale basculei sunt inteligent mascate, iar cele superioare, unde este prins și amortizorul, utilizează rulmenți pe ace. Partea inferioară a basculei este de asemenea asimetrică, asemenea motocicletelor, această costrucție dovedindu-se a fi foarte eficientă, fiind în prezent utilizată de tot mai mulți producători.
Greutatea totală a cadrului este de 2.450 de grame, fără amortizorul Fox RP23 oferit standard. Dacă stai să te gândești că acesta poate oferi o cursă de amortizare de 140 – 160 mm pentru partea posterioară și până la 150 de mm pentru partea anterioară (furcă), îți poți imagina că bicicleta este perfectă chiar și pentru traseele mai dure de All Mountain. Poate chiar și pentru mai mult decât atât. Prețul cadrului Liteville 301 MK10 este de 1.998 euro iar producătorul îți oferă posibilitatea de a alege culoarea fiecărui segment al cadrului.
Toate detaliile tehnice cât și modul de funcționare al basculei, le găsești pe liteville.de (germană).
via Liteville
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…
Vezi comentarii
salut unde se inlocuiesc rulmentii intr o jumatate de ora sau fie si o zi la noi(Romania)?
mercii
liteville fac unele dintre cele mai bune cadre de pe piata. nu o sa ai aproape niciodata probleme cu articulatiile, si presupunand ca se intampla ceva, poti oricand inlocui rulmentii. dureaza o jumatate de ora, si rulmentii de schimb nu sunt scumpi. un set intreg de rulmenti costa cam 20-30 € si poate trebuiesc inlocuti odata la doi - trei ani, in functie de traseele pe care mergi.
Cadrele de acest gen nu se uzeaza prea mult la articulatiile acelea?