Light Wolf a creat un full de XC de vis de 9.42 kg pe un cadru Unno Horn

Vara aceasta producătorii premium spanioli de biciclete UNNO au lansat bicicleta full de XC Horn cu o greutate foarte mică. Germanii de la Light Wolf Studio au și aranjat ca prima bicicletă de serie să ajungă pe mâna lor pentru a o transforma într-un model de vis, cu componente de tuning foarte ușoare. Rezultatul este o bicicletă de XC full cu cursa de 100 mm și o greutate de 9.42 kg, fabricată manual în Europa.

Cadrul full-suspension cu cursa scurtă nu a fost produs de Unno cu scopul să devină cea mai ușoară bicicletă de XC din lume, au încercat asta doar cu modelul hardtail Aora. În schimb, folosind experiența cu geometriile lungi obținută de responsabilul cu design-ul, Cesar Rojo, la Mondraker, au dorit să facă din Horn o bicicletă modernă de XC ușoară, dar capabilă să facă față la cele mai tehnice poteci ce îi ies în cale. Așa că deși are cursa de doar 100 mm, Horn primește o geometrie foarte lungă și întinsă, dar cadrul echipat însă fără amortizor are o greutate de doar 1600 g.

În calitate de distribuitor premium pentru Unno în Germania, compania Light Wolf din Dresda și-a propus să construiască pe baza cadrului o echipare premium în ediție limitată a acestei biciclete din carbon construită manual. În plus, au documentat tot procesul de montaj.

A durat ceva să se ajungă la o listă finală de componente, Light Wolf folosind unele de nișă și amestecând piese premium europene care să facă față la cadrul pregătit pentru trail. Multe componente au fost tehnologii noi ce nu erau încă disponibile. Echiparea nu a avut ca scop scăderea cu orice preț a greutății, bicicleta urmând să facă față la ture serioase și multe de trail, așa că Light Wolf a construit cu componente de la Rotor, BikeAhead și Magura în jurul unei furci Lefty și a unui amortizor Fox.

Horn este conform lor o bicicletă rigidă și gata de trail, așa că a primit un amortizor corect Fox Float DPS EVOL Factory și ultima furcă de la Cannondale, Lefty Ocho Carbon, obținând o suspensie de 100 mm fără compromisuri la ambele capete ale bicicletei.

Pentru a folosi ultimele tehnologii din transmisie, a fost montat grupul hidraulic Rotor 1×13 de MTB cu o casetă 10-52, angrenaj Kapic Carbon 34t și frâne tunate Magura MT8 SL cu discuri de 160 mm SL2.

BikeAhead Composites oferă ghidonul flat cu sweep de 10 grade, tija de 31.6 mm și jantele The Rim SL cu lățimea internă de 28 mm pe care Light Wolf le-a legat la un butuc de spate Rotor Rvolver și unul Lefty60 folosind spițele dublu-trase Sapim Super Spokes.

Ca ultime amănunte s-au folosit cuvetele Cane Creek Flatstack, pipa de 77 mm Intend Grace XC din aluminiu și șaua din carbon Fabric Scoop Ultimate, lanț KMC X12, grip-uri tunate KCNC EVO Lock-on, valve tubeless din aluminiu Schwalbe și anvelopele de trail ușoare cu skinwall Teravail Ehline de 29×2.5 în față și 29×2.3 în spate, plus șuruburi din titan sau aluminiu în diverse locuri pentru a mai scădea câteva grame.

Greutatea bicicletei complete este de 9.42 kg cu pedale Crankbrothers Eggbeater 3 incluse. Prețul va sări probabil lejer de 10.000 Euro.

Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.

Informații de pe bikerumor.com

Horațiu Campian

Horaţiu pedalează şi merge pe munte de când se ştie, dar s-a apucat serios de mountain bike şi de participarea la concursuri în 2006, iar de cursieră în 2010. Când nu pedalează, aleargă pe poteci de munte, iar iarna practică schi-alpinism. Iubeşte potecile de MTB din Carpaţi şi şoselele şerpuitoare ale Alpilor. Zona sa preferată de MTB este Bran-Moieciu.

Share
Published by
Horațiu Campian

Stiri Recente

Două etape din Cupa Mondială de eMTB din 2025 vor avea loc în România!

După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…

o săptămână in urma

Test – șa Prologo Dimension AGX Space Slide Control

Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…

2 săptămâni in urma

Federația Română de Ciclism anunță organizarea Campionatului Național de Ciclocros 2024-2025

Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…

2 săptămâni in urma