Lapierre a revizut bicicleta de succes din E-EWS cu o baterie mai mare de 1,5 ori decât modelul anterior. Capacitatea acesteia este acum de 725 Wh și alimentează motorul bosch Performace Line CX Race.
Noutățile nu se opresc aici, Overvolt GLP III vine în format mullet (MX), geometria a fost modificată pentru îmbunătățirea experienței pe urcări și cursa suspensiei de spate a crescut de 170 mm la 173 mm.
Bicicleta electrică Lapierre Overvolt GLP III a câștigat mai multe curse din cadrul E-EWS cu rider-ul Nicolas Vouilloz. După rezultate, bicicleta era destul de capabilă, dar capacitatea bateriei era mai mică în comparație cu rivalii. Prin urmare, nu este o surpriză rectificarea acestei probleme cu modelul GLP III.
Performanța nu stă în design, Lapierre rămâne cu plasarea alternativă a bateriei care oferă bicicletei o estetică inconfundabilă și prin care o face ușor de recunoscut. Integrarea bateriei ar arăta mai bine, dar inginerii nu cred ca ar aduce o performanță mai bună.
Distribuția greutății este cheia în construcția oricărui e-bike, mai ales în cazul celor cu baterie de 750 Wh, care are o greutate de aproximativ 3,8 kg la care se adaugă și cea a motorului, anume 1,3 kg. Lapierre s-a străduit să mențină bateria și motorul cât mai jos în cadru. Cele două componente au fost mutate mai în față, partea din spate a bateriei a fost coborâtă și au redus spațiul dintre baterie și motor. Așa au reușit să coboare centru de greutate.
Nu e greu să iți imaginezi cum se mișcă bicicleta asta care beneficiează de o poziționare centrală a greutății.
Aceste fiind spuse, poți uita de bidonul de apă căci spațiul din triunghiul de față este extrem de limitat. Cadrul construit din carbon vine sub denumirea SLI (Super Light Inovation). Pe scurt, cadrul cuprinde o combinație de fibre de carbon Toray cu modul intermediar și foarte mare cu o proporție mai mare a acestor fibre în comparație cu alte cadre produse de Lapierre.
Overvolt GLP III este echipată cu un amortizor 230 mm x 65 mm cu prindere trunnion și are o cursă de 173 mm. Lapierre spune că sistemul de prindere este compatibil cu toate amortioarele de pe piață, fie pe aer, fie pe arc.
Lapierre Overvolt GLP III este disponibil în mărimile cuprinse între S și XL. Reach-ul pentru acest model vine cu valorile de 435 mm, 460 mm, 480 mm și 505 mm, ordinea fiind de la S la XL. Aceste valori se afirmă celor care au înalțimea cuprinsă între 150 cm și 184 cm sau mai mult.
Cum cursa suspensiei a crescut, acum, unghiul furcii este amplasat la 64 grade. Lungimea chainstay-ului este de 440 mm și o întâlnim la toate mărimile cadrului.
Un scop împortant a fost îmbunătățirea cifrelor pentru o performață mai bună pe urcări. Ca și consecință, mărimile M, L și XL beneficiează de o schibare la unghiul seat-tube-ului. De la 76 grade crește la 77 grade.
Seat-tube-ul, pentru mărimile M, L și Xl este mai scurt cu 30-40 mm, astfel vei beneficia de o tijă de șa cu o cursă mai mare.
Lapierre Overvolt GLP III este disponibil în trei variante de echipare, Team, SE și Elite.
Via Lapierre
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…