Lapierre Overvolt GLP III, acum cu baterie de 725 Wh și motor Bosch CX Race

Lapierre a revizut bicicleta de succes din E-EWS cu o baterie mai mare de 1,5 ori decât modelul anterior. Capacitatea acesteia este acum de 725 Wh și alimentează motorul bosch Performace Line CX Race.

Noutățile nu se opresc aici, Overvolt GLP III vine în format mullet (MX), geometria a fost modificată pentru îmbunătățirea experienței pe urcări și cursa suspensiei de spate a crescut de 170 mm la 173 mm.

Lapierre Overvolt GLP III

  • Bicicletă – Lapierre Overvolt GLP III
  • Cursa furcii – 170mm
  • Cursa amortizorului – 173mm
  • Dimensiunea roților – 29 inch (față) / 27,5 inch (spate)
  • Motor – Bosch Performace Line CX Race
  • Capacitatea bateriei – 725 Wh
  • Mărimile cadrului – S-XL
  • Greutatea – 23,4 kg (Team Edition)
  • Prețul de plecare – 9.499 euro

Bicicleta electrică Lapierre Overvolt GLP III a câștigat mai multe curse din cadrul E-EWS cu rider-ul Nicolas Vouilloz. După rezultate, bicicleta era destul de capabilă, dar capacitatea bateriei era mai mică în comparație cu rivalii. Prin urmare, nu este o surpriză rectificarea acestei probleme cu modelul GLP III.

Performanța nu stă în design, Lapierre rămâne cu plasarea alternativă a bateriei care oferă bicicletei o estetică inconfundabilă și prin care o face ușor de recunoscut. Integrarea bateriei ar arăta mai bine, dar inginerii nu cred ca ar aduce o performanță mai bună.

Construcția cadrului

Distribuția greutății este cheia în construcția oricărui e-bike, mai ales în cazul celor cu baterie de 750 Wh, care are o greutate de aproximativ 3,8 kg la care se adaugă și cea a motorului, anume 1,3 kg. Lapierre s-a străduit să mențină bateria și motorul cât mai jos în cadru. Cele două componente au fost mutate mai în față, partea din spate a bateriei a fost coborâtă și au redus spațiul dintre baterie și motor. Așa au reușit să coboare centru de greutate.

Nu e greu să iți imaginezi cum se mișcă bicicleta asta care beneficiează de o poziționare centrală a greutății.

Aceste fiind spuse, poți uita de bidonul de apă căci spațiul din triunghiul de față este extrem de limitat. Cadrul construit din carbon vine sub denumirea SLI (Super Light Inovation). Pe scurt, cadrul cuprinde o combinație de fibre de carbon Toray cu modul intermediar și foarte mare cu o proporție mai mare a acestor fibre în comparație cu alte cadre produse de Lapierre.

Overvolt GLP III este echipată cu un amortizor 230 mm x 65 mm cu prindere trunnion și are o cursă de 173 mm. Lapierre spune că sistemul de prindere este compatibil cu toate amortioarele de pe piață, fie pe aer, fie pe arc.

Geometria cadrului

Lapierre Overvolt GLP III este disponibil în mărimile cuprinse între S și XL. Reach-ul pentru acest model vine cu valorile de 435 mm, 460 mm, 480 mm și 505 mm, ordinea fiind de la S la XL. Aceste valori se afirmă celor care au înalțimea cuprinsă între 150 cm și 184 cm sau mai mult.

Cum cursa suspensiei a crescut, acum, unghiul furcii este amplasat la 64 grade. Lungimea chainstay-ului este de 440 mm și o întâlnim la toate mărimile cadrului.

Un scop împortant a fost îmbunătățirea cifrelor pentru o performață mai bună pe urcări. Ca și consecință, mărimile M, L și XL beneficiează de o schibare la unghiul seat-tube-ului. De la 76 grade crește la 77 grade.

Seat-tube-ul, pentru mărimile M, L și Xl este mai scurt cu 30-40 mm, astfel vei beneficia de o tijă de șa cu o cursă mai mare.

Prețuri și disponibilitate

Lapierre Overvolt GLP III este disponibil în trei variante de echipare, Team, SE și Elite.

Overvolt GLP3 Elite – 9.499 euro
Overvolt GLP3 SE – 12.000 euro
Overvolt GLP3 Team – 12.499 euro

Via Lapierre

Andrei Diaconu

Share
Published by
Andrei Diaconu

Stiri Recente

Două etape din Cupa Mondială de eMTB din 2025 vor avea loc în România!

După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…

o săptămână in urma

Test – șa Prologo Dimension AGX Space Slide Control

Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…

2 săptămâni in urma

Federația Română de Ciclism anunță organizarea Campionatului Național de Ciclocros 2024-2025

Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…

2 săptămâni in urma