Laboratorul Lacoste, care se ocupă de devoltarea noilor produse a firmei, a fost foarte ocupat în ultimul timp. Cum Rene Lacoste, fondatorul mărcii a fost un inovator, actuala conducere a decis că a rămâne doar la fabricat haine nu este destul. Astfel, au apărut mai multe produse cu renumitul crocodil ca siglă: skiuri, plăci de surf, căști de motocicletă, mingi de fotbal și de rugby și o bicicletă.
Cei de la Lacoste au apelat la ajutorul companiei Look pentru a dezvolta singurul lor model, destinat mediului urban. Componentele de high-end, dar și marca producătorului, duc prețul acestei biciclete care poate fi găsită în magazine din această primăvară la 2.500 de euro.
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…