Tot în tendințele moderne este și instalarea unei tije dropper, astfel că există rutare internă pentru aceasta, bicicleta fiind astfel pregătită să facă față traseelor de XC din ce în ce mai tehnice.
Cadrul nu mai are dropout-uri separate din carbon ci încorporează axul thru în direct în chainstay-uri. Seatstay-urile sunt subțiate iar împreună cu mutarea prinderii seatpost-ului ceva mai jos ar trebui să ofere un confort îmbunătățit. Seat-tube-ul este îngroșat lateral în zona monoblocului PressFit pentru rigiditate dar este subțiat în față și în spate pentru confort. Chainstay-urile sunt acum drepte până la ax, pentru o eficiență sporită a transmisiei.
Detaliile oficiale sunt puține, dar se pare că bicicleta păstrează axul clasic de 12×142 mm în spate și rutarea externă a cablurilor și conductelor. Rutarea este tot sub downtube, dar primește un nou tip de cleme, cămașa deraiorului spate fiind completă. Cadrul nu are prindere pentru deraiorul față, dar acest lucru s-ar putea să fie doar la acest exemplar de competiție.
Informații și imagini preluate de pe bikerumor.com
Fiecare brand de biciclete are o poveste interesantă, unele mai fascinante ca altele și cel mai frumos este când le…
Thule a găsit o soluție de a transporta 6 biciclete pe un suport care se montează pe cârlig, un suport…
Pinarello, cunoscut mai degreabă pentru cursierele de top pe care le fabrică, lansează în tandem noul Dogma, o bicicletă de…