Tot în tendințele moderne este și instalarea unei tije dropper, astfel că există rutare internă pentru aceasta, bicicleta fiind astfel pregătită să facă față traseelor de XC din ce în ce mai tehnice.
Cadrul nu mai are dropout-uri separate din carbon ci încorporează axul thru în direct în chainstay-uri. Seatstay-urile sunt subțiate iar împreună cu mutarea prinderii seatpost-ului ceva mai jos ar trebui să ofere un confort îmbunătățit. Seat-tube-ul este îngroșat lateral în zona monoblocului PressFit pentru rigiditate dar este subțiat în față și în spate pentru confort. Chainstay-urile sunt acum drepte până la ax, pentru o eficiență sporită a transmisiei.
Detaliile oficiale sunt puține, dar se pare că bicicleta păstrează axul clasic de 12×142 mm în spate și rutarea externă a cablurilor și conductelor. Rutarea este tot sub downtube, dar primește un nou tip de cleme, cămașa deraiorului spate fiind completă. Cadrul nu are prindere pentru deraiorul față, dar acest lucru s-ar putea să fie doar la acest exemplar de competiție.
Informații și imagini preluate de pe bikerumor.com
În octombrie am fost în Spania, unde Merida a lansat trei noi biciclete. Evenimentul a fost cu atât mai important…
Roțile pentru MTB Proven Carbon XC Dynamo recent lansate de Hunt, un producător de roți din carbon cu un excelent…
Recent ne-am deplasat în Spania unde Merida tocmai a lansat cea mai mare și mai extremă bicicletă mtb electrică a…