Ciclismul a avut parte de multă atenție recent, din păcate, nu tocmai din motive pozitive. Ca replică, campaniile de creștere a gradului de credibilitate au debutat deja, iar Shimano li se alătură acestora prin Believe!, o inițiativă menită să atragă sportivii tineri și copiii înspre acest sport.
Campania producătorului japonez îi încurajează pe cei care cred în continuare în acest sport să trimită un mesaj pe pagina de facebook Shimano, dar face și mai mult decât atât. Niponii au obținut sprijinul lui John Degenkolb (Argos-Shimano), Edvald Boasson Hagen, Ian Stannard, Salvatore Puccio (toți 3 Team Sky), Bauke Mollema (Blanco Pro Cycling Team) și al lui Arnaud Démare (Francaise des Jeux). Acești rutieri vor colabora cu cluburile pentru care au evoluat la începutul carierei lor, oferindu-le tinerilor cicliști sfaturi și împărtășindu-și experiența proprie, pentru a le demonstra frumusețea acestui sport.
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…
Vezi comentarii