Schwalbe a renunțat oficial să mai producă baieuri, înlocuindu-le cu noile anvelope Pro One tubeless. Disponibile în două versiuni, Schwalbe spune că sunt la fel de confortabile și la fel de rapide (poate chiar mai rapide) decât baieurile., dar fără inconvenientele legate de montaj și lipici. De fapt ei spun asta deja de câțiva ani, dar acum au fost foarte clari: tubeless este viitorul din punctul lor de vedere!
Sunt atât de hotărâți încât au încetat orice cercetare în domeniul baieurilor, iar cele care sunt deja în gamă vor fi eliminate cât de curând. Asta deoarece ei spun că Pro One e cu aproximativ 10% mai rapid decât versiunea anterioară, adică are o rezistență la rulare cu 10% mai mică. Nu se spune însă nimic despre partea aerodinamică. Schwalbe sunt convinși că aceasta va fi cea mai bună anvelopă de pe piață. Prețul va fi de 82$ bucata.
Există și o versiune TT doar pentru zilele de competiție. Acesta nu mai are protecție la pană și materialul e mai subțire, însă greutatea e cu 45 g mai mică și rulează mult mai bine. Prețul e tot de 82$.
Vechiul model Pro One rămâne în ofertă sub numele de One cu un preț scăzut la 61$ și primește un compus special dezvoltat pentru șosea, Addix Race, pentru o rezistență mai bună. Mai sunt încă disponibile și versiunile non-tubeless, un pic mai ieftine.
Au fost reînnoite și Durano și Lugano pentru 2020, acestea oferind mai multe din tehnologiile lor pentru anvelope de șosea de anduranță.
Modelele Schwalbe de gravel primesc crampoane mai mari și mai agresive în varianta G-One Ultrabite. De asemenea, acestea sunt disponibile acum în lățimi de 40 și 50 mm pentru roți 700c și 650b.
Noul Ultrabite primește crampoanele familiare, rapide rotunde de pe restul modelelor G-One, dar fiecare crampon e mai înalt, acestea fiind și legate între ele pentru o structură mai solidă și aderență mai bună pe suprafețe moi. Crampoanele laterale au formă de zale de lanț și oferă stabilitate și aderență în viraje. Profilul general e aproape similar dar un pic mai aerisit decât la modelul simplu G-One Bite, crampoanele fiind legate în perechi pentru suport mai bun.
Și carcasa noului Ultrabite e nouă, mai solidă pentru a face față lățimii suplimentare și a oferi suport pe jante late. G-One Ultrabite va fi disponibil în toamna aceasta în dimensiunile 700x40mm și 700x50mm, atât în versiunea Evolution cu laterale negre cât și Performance cu laterale maro.
Pe partea de MTB, în 2020 au apărut mărimi noi în gamă iar modelele agresive au primit certificare E-25 pentru ebike.
Magic Mary cu carcasa SuperGravity și compusul Addix portocaliu moale a primit opțiunea mai mică 27.5×2.35 și versiunile mai mari 29×2.35 și 29×2.6, alături de 29×2.35 din material mov ultra-moale. HansDampf a primit versiuni SnakeSkin cu Addix moale în mărimile 27.5×2.35 și 29×2.35 și 2.6.
Nobby Nic cu compusul albastru Addix Speedgrip pare neschimbat cu excepția certificării E-25, cu dimensiuni de 26, 27.5 și 29 între 2.1 și 3.0. Marathon Plus este la fel, dar primește certificarea ECE-R75 și E-50 pentru viteza de 50 km/h, în dimensiuni de 26, 27.5 și 29 între 2.1 și 2.25. Smart Sam primește o grămadă de mărimi noi la versiunea sa pe sârmă, non-tubeless, incluzând dimensiuni de 27.5 și 29 cu 2.25 și 2.35.
Smart Sam DD cu carcasa double defense este perfect pentru eMTB și primește certificările ECE-R75 și E-50, plus o versiune de 29×2.6. Smart Sam Plus primește în plus și un strat de protecție antipană de 3 mm GreenGuard, dar și o versiune mai îngustă de 29×1.74.
Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
Informații și imagini de pe bikerumor.com