Britanicii de la Reynolds pregătesc o mișcare interesantă pentru piața de bicicletă, prin oțelul 921 pe care îl vor lansa curând. Aliajul va fi folosit îndeosebi pentru construirea 29er-elor, BMX-urilor și a bicicletelor de ciclocros, având ca principal argument în favoarea sa prețul competitiv.
Oțelul 921 este deja folosit la scară largă în industria aeronautică, a petrolului și a gazelor, mulțumită greutății reduse, rezistenței la coroziune, rezistenței în general și, nu în ultimul rând, a prețului său. În cazul bicicletelor, Reynolds estimează că noul aliaj va costa o treime din prețul oțelului 921, folosit de companie cel mai des, și va fi și mai ușor de prelucrat. Să fie acesta începutul unei tendințe de coborâre a prețurilor?
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…
Vezi comentarii
Ce lipseste cu desavarsire din stirea asta este informatia ca 921 este INOX. De asemenea, cred ca e gresita si afirmatia in legatura cu pretul: nu va costa o treime din tuburile 931 (cred ca asta a dorit autorul sa scrie), va mai ieftin decat 931 (tot inox), dar, cel mai probabil, mai scump decat 853 (otel).
Si nu, 921 NU este "deja folosit la scară largă" - denumirea corecta a aliajului este 21-6-9, iar [Reynolds 921] este marca inregistrata pentru tuburile realizate pe baza de otel 21-6-9.
Apropo, de ce nu se pot construi cursiere din tuburi 921? [/sarcasm]