Prima dată am vorbit de acest sistem în 2015 și am observat atunci efectul benefic al faptului că roțile bicicletei nu se mai blocau când aplicam o forță mare de frânare. Sistemul introduce un cilindru secundar în sistemul de frânare, acesta permițându-ți să frânezi la maximum, dar fără a mai bloca roata. Așadar similar sistemului ABS de la mașini.
Astăzi Outbraker lansează sistemul dual care controlează ambele roți ale bicicletei de la o singură manetă de frână, a doua fiind complet eliminată.
Acest nou sistem dual împarte linia în două și împinge lichidul de frână în același timp spre ambele etriere, dar cu puțin mai multă putere spre etrierul față.
Dacă pentru transmisia bicicletei sistemul 1x sau Di2 la mtb, îmbunătățește estetica cockpit-ului bicicletei, Outbraker dual face același lucru pentru partea de frânare.
Imaginea arată presiunea din conducta de frână (stânga) comparată cu presiunea reală împinsă în frână (dreapta).
Așa arată cele două sisteme de la Outbraker, versiunea duală în stânga și cea pentru o singură roată în dreapta. Acestea pot fi instalate imediat lângă maneta de frână sau oriunde în altă parte de-a lungul conductei hidraulice de frână. Față de ultima versiune noul Outbraker a îmbunătățit unghiul de ieșire al furtunului eliminându-se curbura L și îndreptând astfel conducta hidraulica drept înainte.
Fiecare brand de biciclete are o poveste interesantă, unele mai fascinante ca altele și cel mai frumos este când le…
Thule a găsit o soluție de a transporta 6 biciclete pe un suport care se montează pe cârlig, un suport…
Pinarello, cunoscut mai degreabă pentru cursierele de top pe care le fabrică, lansează în tandem noul Dogma, o bicicletă de…
Vezi comentarii
Exista sectiunea "Store" pe site-ul oficial. Iar linkul spre site-ul oficial il gasesti chiar in articol
Foarte interesant. De unde pot sa il comand?