Categorii: Industrie

My Bike Radar Traffic – add-on-ul Garmin ConnectIQ pe care trebuie să îl ai dacă ai radar de bicicletă!

Radarul pentru bicicletă a devenit un accesoriu destul de cunoscut azi, în special dacă ești ciclist/ă de șosea și obișnuiești să-ți faci antrenamentele sau turele pe drumuri publice cu trafic motorizat. Radarul pentru bicicletă este un device deștept care funcționează și ca stop de bicicletă. Acesta detectează mașinile care vin din spate și ți le afișează pe ecranul unui ciclocomputer compatibil, care permite “împerecheri” ANT+.

Radarul pentru bicicletă a devenit mai cunoscut și după ce au apărut pe piață încă două opțiuni, mai precis Bryton Gardia și Magene L508, care au devenit concurență pentru consacratul Garmin Varia.

Radarul pentru bicicletă detectează mașina care se apropie de tine și te anunța pe ciclocomputer, dar o dată ce a trecut de tine totul dispare, de parca nu s-a întâmplat niciodată. Ce face „My Bike Radar Traffic” este să înregistreze toate mașinile care te depășesc, adăugând informații precum viteza pe care a avut-o tot timpul până te-a depășit. Este o informație utila dacă cumva se întâmplă un accident.

Însă, deși acest serviciu My Bike Radar Traffic funcționează cu oricare radar – Bryton Gardia, Garmin Varia sau Magene L508 trebuie să ai un ciclocomputer Garmin pentru ca informația să poată fi „trasă” și încărcată pe My Bike Radar Traffic, iar asta pentru că pe Garmin trebuie să ai încărcat app-ul My Bike Radar Traffic.

Mai precis, trebuie să ai un Garmin mai nou, ciclocomputer sau ceas, din seria Edge (1030, 820 sau 520plus). Motivul este că aplicația ConnectIQ este specială pentru Garmin și doar pentru Garminuri mai noi care au SDK-uri v3.0+, SDK fiind „Software Development Kit”.

Așadar, dacă îndeplinești aceste condiții, îți poți instala app-ul My Bike Radar Traffic pe ciclocomputer și pe telefon, după care poți vedea în timp real pe ecran informațiile privind mașina care te depășește, iar acasă vei putea revedea toate locurile în care te-au depășit mașini, împreună cu viteza pe care au avut-o când au trecut pe lângă tine.

Dan Mazilu

Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.

Share
Published by
Dan Mazilu

Stiri Recente

Test – Merida eONE-EIGHTY 2025 și Merida eONE-SIXTY SL 2025 – Primele impresii

În octombrie am fost în Spania, unde Merida a lansat trei noi biciclete. Evenimentul a fost cu atât mai important…

4 zile in urma

Roți de top din carbon, cu dinam inclus în butuc? Da, există, se numesc Hunt Proven Carbon XC Dynamo și au o greutate surprinzătoare

Roțile pentru MTB Proven Carbon XC Dynamo recent lansate de Hunt, un producător de roți din carbon cu un excelent…

o săptămână in urma

Merida lansează trei noi biciclete electrice: eONE-EIGHTY, eONE-SIXTY SL și eFLOAT echipate cu noile motoare Bosch

Recent ne-am deplasat în Spania unde Merida tocmai a lansat cea mai mare și mai extremă bicicletă mtb electrică a…

2 săptămâni in urma