Categorii: Industrie

Marzocchi BOMBER Z1 pe arc a fost lansată!

Chiar dacă Marzocchi n-a mai lansat demult o furcă pe arc, conceptul nu este deloc străin italienilor, modelul original Z1 din 1997 folosind pentru suspense arc și ulei. Astăzi însă noua Z1 folosește un arc foarte ușor, fabricat din aliaj de oțel silicon-crom.

Noua Marzocchi BOMBER Z1 single-crown păstrează șasiul de 36 mm și amortizarea GRIP pentru compresie și revenire, dar schimbă suspensia pe aer cu „cel mai avansat sistem pe arc fabricat vreodată de Marzocchi”. Disponibilă în patru variante de rată pentru arc, Bomber Z1 folosește un arc călit dintr-un aliaj de oțel silicon-crom, un sistem de management al gălăgiei interne, un sistem intern pe aer de asistență pentru controlul progresiei și bottom out-ului și un capac care găzduiește reglajul sag-ului și al tăriei primei părți a cursei suspensiei.

Asistența integrată pe aer este o cantitate de aer și ulei la care nu se poate practic umbla, amplasată în interiorul furcii și al cărui rol este de a se comporta ca un arc secundar, oferind rezistență, pe care nu o poți ajusta, la progresie și bottom-out. În acest fel se elimină nevoia unui arc adițional pe aer care să aibă rolul de amortizor. Este de asemenea, folosită și pe post de lubrifiant pentru șasiu.

Marzocchi BOMBER Z1 este disponibilă în variantele 29er și 27.5. Pentru 29er cursa suspensiei variază de la 150 la 170 mm în timp ce pentru roțile de 27.5 inch cursa crește în trepte de 10mm de la 160 mm la 180 mm, folosind distanțiere interne.

Marzocchi BOMBER Z1 pe arc este destul de grea, greutatea oficială fiind anunțată la 2,5 kg. Prețul anunțat este de 749$.

Dan Mazilu

Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.

Share
Published by
Dan Mazilu

Stiri Recente

Maratonul Gravel 2025 pe 12 iulie, parte din Salzkammergut Trophy

Peste 1.000 de bicicliști și-au stabilit deja un obiectiv sportiv ambițios, înscriindu-se la una dintre numeroasele competiții din cadrul Salzkammergut…

o zi in urma

Test de lungă durată – Jacheta Northwave Extreme și bluză Northwave Revolution Long plus bonus vestă Northwave Extreme Trail

Când vine vorba de pedalat în sezonul rece, alegerea echipamentului potrivit poate face diferența dintre o tură reușită și una…

3 săptămâni in urma

Felix și Susanne Puello achiziționează Raymon Bikes

Compania Raymon intră in posesia lui Susanne și Felix Raymundo, fiind achiziționate restul de acțiuni de la Pierer Group, devenind…

4 săptămâni in urma