Categorii: Industrie

Fakir lansează kitul de conversie tubeless

Producătorul român de soluție antipană pentru biciclete, autoturisme și utilaje – Fakir, a lansat recent kitul de conversie la tubeless pentru roțile de bicicletă. Acest tip de produs exista pe piață de multă vreme însă acum îl avem disponibil și din partea unui producător autohton.

Kitul conține toate “ingredientele” necesare pentru a-ți transforma singur, acasă, roțile bicicletei din normale (cu cameră) în tubeless (fără cameră).

Roțile tubeless sunt preferate pentru că scapi de pană. Având în roți soluția antipană vei evita marea majoritate a penelor pe care le poți face cu bicicleta – on sau offroad. Soluția Fakir este una dintre cele mai bune de pe piață, la concurență cu oricare din mărcile străine. La Freerider am testat soluția Fakir timp de 4 luni, iar concluziile noastre au fost foarte bune.

Fakir Kit Conversie Tubeless conține următoarele produse:

  • 2x flacoane de 125 ml cu soluție antipană Fakir-LTX, pe bază de latex
  • 1x flacon 30 ml soluție montaj cu dop aplicator. Ajută la așezarea mai ușoară a anvelopei pe jantă
  • 2x valvă presta de 35mm lungime, demontabilă, bază conică
  • 1x bandă de jantă (fond de jantă), 10 m lungime pentru 2 roți. Lățime 21 mm pentru roți 26”, 25 mm pentru roți 27,5 și 29er.
  • 1x extractor ventil. Este și capac pentru valvă
  • 1x adaptor valvă Presta- Schrader (util la vulcanizări dacă ai nevoie să umfli prin valvă Presta folosind pompă Schrader)

Avantaje:

  • Metodă avantajoasă de conversie a roților actuale prevăzute cu cameră în roți tubeless – fără cameră;
  • Protecție superioară împotriva penelor;
  • Greutate redusă;
  • Confort și aderență mai bună;
  • Presiune mai redusă în roți;
  • Fară risc de pană snake bite.

Fakir Kit Conversie Tubeless are un preț de 170 lei și este disponibil la vânzare prin rețeaua de distribuție Fakir (o vom anunța în curând), pe site-ul fabricantului și prin magazinele online eMag România, Ungaria, Polonia și Bulgaria.

Dan Mazilu

Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.

Share
Published by
Dan Mazilu

Stiri Recente

(P) Kross: de la un mic magazin din Polonia, la unul dintre cei mai importanți producători europeni

Fiecare brand de biciclete are o poveste interesantă, unele mai fascinante ca altele și cel mai frumos este când le…

2 zile in urma

Suport de 6 biciclete de la Thule: noul Revert

Thule a găsit o soluție de a transporta 6 biciclete pe un suport care se montează pe cârlig, un suport…

6 zile in urma

Noul Pinarello Dogma XC, hardtail și full-suspension

Pinarello, cunoscut mai degreabă pentru cursierele de top pe care le fabrică, lansează în tandem noul Dogma, o bicicletă de…

o săptămână in urma