Categorii: IndustrieNoutati

Când clienții sunt pe primul loc: Service-ul Magura

Se pare că firma nemțească Magura ia în serios lucrurile când vine vorba despre clienți, iar acest lucru poate fi, în mare, secretul succesului lor. Ultima mutare în acest sens, noua echipă ce acordă asistență clienților, este o dovadă vie a interesului crescut pentru asigurarea satisfacției maxime a utilizatorilor finali.

Magura se menține în mișcare perpetuu prin noile produse cum ar fi frânele MT, furcile cu suspensie TS și noua linie de producție din Bad Urach-Hengen. După o restructurare sumară, serviciul dedicat clienților este alcătuit acum din 5 specialiști care sunt pregătiți să ajute cu informații utile atât clienții, cât și dealerii. Suplimentar, ei se vor ocupa și de reparațiile mai complexe ale pieselor de producție proprie. Termenul de soluționare al problemelor este de 48 de ore, iar pentru toate operațiunile sau componentele ce necesită înlocuire există o listă de prețuri fixe. De asemenea, cei din echipa Magura asigură service-ul și pentru ebike-urile Bosch.

Traian Goga

Traian Goga este redactor FreeRider.ro încă de la începuturile revistei și reprezintă una dintre vocile care contează în ciclismul românesc.

Share
Published by
Traian Goga

Stiri Recente

Ce a presupus organizarea Campionatului European de XCO: interviu cu Tudor Oprea

Ne reîntâlnim cu Tudor Oprea, de data aceasta nu în calitate de sportiv, nici de team manager. Tudor se află…

3 zile in urma

Ofertele acestei săptămâni: 13-19 mai 2024

Săptămâna aceasta am primit oferte de la AfiSport și de la BikeFun, pe care le puteți vedea mai jos. AfiSport…

4 zile in urma

Kross Level 2.0: entry-level cu o geometrie evoluată

Cei de la Kross au decis ca noul Level din aluminiu să aibă o geometrie foarte similară cu cea a…

4 zile in urma