Se pare că firma nemțească Magura ia în serios lucrurile când vine vorba despre clienți, iar acest lucru poate fi, în mare, secretul succesului lor. Ultima mutare în acest sens, noua echipă ce acordă asistență clienților, este o dovadă vie a interesului crescut pentru asigurarea satisfacției maxime a utilizatorilor finali.
Magura se menține în mișcare perpetuu prin noile produse cum ar fi frânele MT, furcile cu suspensie TS și noua linie de producție din Bad Urach-Hengen. După o restructurare sumară, serviciul dedicat clienților este alcătuit acum din 5 specialiști care sunt pregătiți să ajute cu informații utile atât clienții, cât și dealerii. Suplimentar, ei se vor ocupa și de reparațiile mai complexe ale pieselor de producție proprie. Termenul de soluționare al problemelor este de 48 de ore, iar pentru toate operațiunile sau componentele ce necesită înlocuire există o listă de prețuri fixe. De asemenea, cei din echipa Magura asigură service-ul și pentru ebike-urile Bosch.
Pe măsură ce orașele din întreaga lume se confruntă cu aglomerația, poluarea și schimbările climatice, bicicletele devin un jucător cheie…
Astăzi a fost prezentat Turul României, ediția 2025, a 57a. Federația Română de Ciclism a anunțat detaliile și așa am…
Sezonul competițional a început însă concursurile încă nu sunt multe, este încă devreme. Însă câteva au avut deja loc, iar…