La majoritatea ghidoanelor dacă vezi că marginile încep să o ia în jos ar trebui să începi să-ţi pui întrebări serioase legate de securitate. Însă nu şi dacă vorbim de ghidonul companiei franceze Baramind. După ce în 2012 au lansat primul ghidon flexibil Bam XC firma s-a pus pe treabă pentru a-şi îmbunătăţi designul şi lansa noi versiuni.
Ghidonul pentru cross country Bam XC era gândit să i se poată ajusta gradul de flexibilitate. În plus partea centrală a ghidonului era complet rigidă pentru a se putea fixa în pipă. Noul ghidon Bam City, la fel ca şi Bam XC, este inteligent întrucât flexează exclusiv pe verticală nu şi pe orizontală. Acesta va fi mai lat şi cu un preţ mai accesibil.
BARAMIND BAM XC technology from BARAMIND-BIKE on Vimeo.
Pentru aceasta francezii de la Baramind vor folosi alte materiale de construcţie, o combinaţie din fibră de sticlă şi plastic. La acest nou ghidon pentru oraş nu se va putea regla gradul de flexibilitate ca la ghidonul pentru cross country, fiind construit să poată susţine un ciclist cu o greutate de 60-80 kg. În viitor noile versiuni vor fi disponibile cu grade diferite de flexibilitate pentru a se mula pe nevoile diferite ale cicliştilor urbani.
Pentru început ghidonul va avea o lăţime de 620mm, o curbură spate de 20 grade şi o curbură verticală de 5 grade. Diametrul de instalare este de 31,8 mm, iar greutatea este de 350g.
Preţul iniţial este de 45 euro plus taxe poştale de 15 euro.
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…