Redactorii site-ului Bikerumor.com au întâlnit prin Alpi un ciclist de la DT Swiss care folosea un set de roți de test noi, pentru șosea, cu frânare pe jantă. Primul lucru care se observă este aparenta lipsă a clasicei suprafețe de frânare, dar se pare că este vorba despe un nou tratament de suprafață a materialului denumit OXiC ce oferă frânare și rezistență superioare.
La frânare pe uscat pe pante destul de abrupte roțile par să ofere un control foarte bun la frânare fără să se audă zgomote, ceea ce nu era cazul de exemplu la Exalith.
Deocamdată nu există nicio informație oficială despre aceste noutăți, dar sunt așteptate în toamnă la Eurobike. Momentan roțile par să semene ca formă cu modelul curent RR21 Dicut care cântăresc 1415 g. Probabil acest set va avea o greutate în jur de 1400 g, după cum spune și numele. Mai mult ca sigur aceste roți vor fi o opțiune foarte bună pentru cei ce vor niște roți cu frânare pe jantă, tubeless ready, polivalente și la un preț nu foarte exorbitant, probabil sub 1000 euro setul.
Sursa: bikerumor.com
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…