Giant declara ca noul model va pune accent mai mult pe confort decat pe ridigiditate, o specificatie binevenita pentru majoritatea pasionatilor de ciclocross. Gatul cadrului este conic si beneficiaza de dimensiuni distincte : dimensiunea partii superioare este de 1-1/8″ iar cea inferioara de 1-1/4″. Teava inferioara a cadrului va beneficia de o constructie speciala, dreptunghiulara, ce poarta denumirea de MegaDrive. Asa cum era de asteptat, cablurile sunt mascate in interiorul cadrului iar partea cea mai interesanta este pozitionarea cablului pentru frana spate : deoarece tija de sa este integrata, teava avand o dimensiune generoasa, permite cablului sa iasa prin capatul tevii superioare (vezi poza). O solutie pe cat de eleganta, pe atat de atractiva.
Cadrul din carbon prezinta si cateva avantaje clare fata de versiunea construita din aluminiu a anului precedent : greutate scazuta cu pina la 18% si rigiditate cu pina la 10% mai mare. Astfel, greutatea cadrului se incadreaza in limite atractive, punand pe cantar doar 1.133 de grame. Impreuna cu o echipare medie, care include o linie de componente Dura Ace, noul TCX cantareste per total 7.1 kg!
Pretul este pe masura, cei 6.700 $ fiind adresati in mare masura pasionatilor. Dar nu trebuie sa fii dezamagit. Va exista si o versiune de buget, ce poarta numele de TCX 3 si va fi oferit pentru 970 $. Versiunea pentru femei va costa 1.650$ iar toate modelele vor fi disponibile incepand cu luna august a acestui an.
via | Giant
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…