Giant declara ca noul model va pune accent mai mult pe confort decat pe ridigiditate, o specificatie binevenita pentru majoritatea pasionatilor de ciclocross. Gatul cadrului este conic si beneficiaza de dimensiuni distincte : dimensiunea partii superioare este de 1-1/8″ iar cea inferioara de 1-1/4″. Teava inferioara a cadrului va beneficia de o constructie speciala, dreptunghiulara, ce poarta denumirea de MegaDrive. Asa cum era de asteptat, cablurile sunt mascate in interiorul cadrului iar partea cea mai interesanta este pozitionarea cablului pentru frana spate : deoarece tija de sa este integrata, teava avand o dimensiune generoasa, permite cablului sa iasa prin capatul tevii superioare (vezi poza). O solutie pe cat de eleganta, pe atat de atractiva.
Cadrul din carbon prezinta si cateva avantaje clare fata de versiunea construita din aluminiu a anului precedent : greutate scazuta cu pina la 18% si rigiditate cu pina la 10% mai mare. Astfel, greutatea cadrului se incadreaza in limite atractive, punand pe cantar doar 1.133 de grame. Impreuna cu o echipare medie, care include o linie de componente Dura Ace, noul TCX cantareste per total 7.1 kg!
Pretul este pe masura, cei 6.700 $ fiind adresati in mare masura pasionatilor. Dar nu trebuie sa fii dezamagit. Va exista si o versiune de buget, ce poarta numele de TCX 3 si va fi oferit pentru 970 $. Versiunea pentru femei va costa 1.650$ iar toate modelele vor fi disponibile incepand cu luna august a acestui an.
via | Giant
Fiecare brand de biciclete are o poveste interesantă, unele mai fascinante ca altele și cel mai frumos este când le…
Thule a găsit o soluție de a transporta 6 biciclete pe un suport care se montează pe cârlig, un suport…
Pinarello, cunoscut mai degreabă pentru cursierele de top pe care le fabrică, lansează în tandem noul Dogma, o bicicletă de…