Risipia banului public este una dintre cele mai clare semne ale, să o numim diplomatic, lipsei de eficiență a autorităților, fie acestea locale sau centrale. După tot tam-tam-ul cu acele formațiuni de pe trotuare ce se doreau a fi piste de biciclete la standarde europene, se pare că această problemă a atras atenția tot mai multor persoane și publicații.
Dintre acestea, materialul semnat de Catiușa Ivanov de la HotNews.ro scoate la iveală tot felul de detalii picante privind respectivele căi de rulare pentru biciclete din Capitală. De exemplu, pentru 122 de kilometri au fost plătite 11 milioane de euro de către Administrația Străzilor București, între 2008 și 2010. Adică un preț mediu de 150.000 de euro pentru fiecare kilometru de dungi întinse pe spațiul rezervat pietonilor. Obiecții?
Sursa: HotNews.ro
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…
Vezi comentarii
Sa se faca niste comitete si comitii care sa faca cercetari, niste rapoarte si studii exhaustive, sa ia masuri in privinta treburilor vis-a-vis si perpendicular asupra faptelor implinite. In principiu, trebuie sa se revizuiasca, dar sa nu se schimbe nimic.
Solutia exista si se numeste https://www.facebook.com/pages/Revolutia-Taxelor/151321851646639?ref=stream