Noul Scott Voltage eRide, acum disponibil

După un an, Scott, ne prezintă bicicleta Scott Voltage eRide, un e-bike ușor pentru trasee agresive. Vine cu suspensii de 160mm (F) și 155mm (S), iar geometria este inspirată din segmentul bicicletelor de enduro. Motorul TQ HPR50 cu care este echipat, livrează un cuplu de 50Nm și este alimentat de către bateria de 360Wh incorporată în cadru, care la rândul ei poate fi acompaniată de range extender-ul de 60Wh.

2024 Scott Voltage eRide – Detalii

Unii dintre voi s-ar putea să-și amintească bicicleta originală de freeride Scott Voltage de acum un deceniu. Inevitabil, Scott a reînviat numele pentru cea mai recentă bicicletă electrică, dar noua Voltage eRide are mai multe în comun cu actuala Genius, cu un amortizor ascuns, cadru din carbon, roți de 29″ și suspensii de 155/160 mm.

Deci, în timp ce Scott Lumen este versiunea electrică a modelului Spark, Voltage este versiunea modelului Genius electric. Ironic, Voltage eRide cântărește 19,02 kg, aproximativ la fel ca și Voltage-ul original.

Folosește motorul HPR 50 ușor și silențios al lui TQ, cu o baterie de 360 Wh integrată în down-tube. Cadrul poate găzdui simultan un range-extender și o sticlă de apă, iar suspensia poate fi controlată prin intermediul sistemului Scott TwinLoc sau TracLoc (în funcție de model), care poate bloca furca și amortizorul, sau doar amortizorul, pentru o eficiență suplimentară.

În mod impresionant, Scott a reușit să strecoare un motor, o baterie și un amortizor în interiorul cadrului, în timp ce lasă loc pentru un range-extender și o sticlă de apă (sau două) în triunghiul din față. Cu siguranță ajută faptul că motorul TQ este unul dintre cele mai compacte de pe piață, dar Scott tot a trebuit sa modifice poziția amortizorului pentru ca tot ansamblul să încapă.

Pentru a accesa reglajele de rebound, compresie și valva pentru aer, a fost implementată o ușă mică care se deschide la sfert de tură aflată la baza down-tube-ului.

Geometrie

După cum v-ați aștepta, geometria modelului Voltage este foarte asemănătoare cu modelului Genius. Principalele diferențe sunt chain-stay-ul mai lung cu 15 mm (la toate dimensiunile) și BB-ul aplasat la 6mm mai sus. La 63,9 grade în setarea „low”, unghiul furcii este destul de mic pentru cursa de 160mm a furcii, cât timp unghiul seat-tube-ului este mai rezonabil.

În mod neobișnuit, atât lungimea pipei, cât și lungimea brațelor de angrenaj sunt specifice mărimii cadrului. Pipele merg de la 40 mm la 50 mm în cele două dimensiuni mai mari, iar brațele pleacă de la 170 mm la 175 mm.

Preț, variante și disponibilitate

Scot vine cu patru varinate de echipare pentru noul Scott Voltage eRide, în patru culori diferite toate disponibile pentru achiziționare.

Voltage eRide 900 SL – 12.999 euro
Voltage eRide 900 Tuned – 10.999 euro
Voltage eRide 910 – 7.199 euro
Voltage eRide 920 – 6.599 euro

Via Scott

Andrei Diaconu

Share
Published by
Andrei Diaconu

Stiri Recente

Riders Club anunță concursurile pentru sezonul 2025

Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…

3 zile in urma

Bryton lansează noul ciclocomputer smart Rider S510

Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…

o săptămână in urma

Test – bicicletă gravel electrică Van Rysel E-GRVL AF HD

Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…

2 săptămâni in urma