Rechinul din Messina are toate motivele să fie bucuros. Nu doar că anul acesta s-a impus într-o manieră categorică, dar și romantică în același timp, în Turul Franței, ci a și bifat victoria în cele trei Mari Tururi prin acest lucru, intrând astfel într-un cerc select de rutieri. Și uite-așa, Vincenzo Nibali a transformat rechinul într-un personaj îndrăgit, într-atât de mult încât FSA i-a dedicat rutierului o serie limitată de componente intitulată cum altfel decât “The Shark”.
Poată că alegerea numelui nu a implicat prea mult efort sau creativitate, însă logo-ul conceput de FSA e unul reușit, cel puțin după părerea noastră, care imbină mai multe elemente. Dacă rechinul stilizat, similar cu tatuajele tribale a apărut de multă vreme pe bicicleta lui Nibali, acum și numele rutierului stă înscris în trupul prădătorului. Însă aripioara dreaptă a rechinului reprezintă adevăratul tribut adus victoriilor sicilianului, fiind colorată în roșu, roz și galben, culorile tricourilor distinctive din Turul Spaniei, Italiei, respectiv al Franței. În cadrul colecție de piese vor fi incluse 3 componente: ghidon, tijă de ghidon și tijă de șa, fiecare fiind fabricate în 300 de unități.
Totodată, cu ocazia lansării colecției FSA The Shark, Nibali a prezentat și două proiecte caritabile în care s-a implicat. Este vorba despre propria fundație prin care va strânge bani cu scopul de a-i dona echipei GS Mastromarco, o valoroasă pepinieră a ciclismului italian, dar și despre Cycling for Armenia, care urmărește să strângă bani pentru construirea unui spital pediatric în Armenia.
Fiecare brand de biciclete are o poveste interesantă, unele mai fascinante ca altele și cel mai frumos este când le…
Thule a găsit o soluție de a transporta 6 biciclete pe un suport care se montează pe cârlig, un suport…
Pinarello, cunoscut mai degreabă pentru cursierele de top pe care le fabrică, lansează în tandem noul Dogma, o bicicletă de…