Kit-ul cu rulmenți e compatibil cu toate modelele actuale Fox, dar trebuie verificată compatibilitatea cadrului. Fox spune că funcționează perfect cu Santa Cruz, Transition și multe alte mărci, dar o verificare cu producătorulu, magazinul sau cu serviciul clienți Fox e necesară înainte de achiziție.
Pe partea de compresie, toate furcile FIT4 2020 folosesc un ax de amortizor de 8 mm. Acesta are o secțiune mai mică și împinge mai puțin ulei prin valva de bază, cu o amortizare mai mică. Astfel noul FIT4 e mai sensibil și păstrează suportul la compresie la viteză mică pe trasee agresive, oferind riderilor posibilitatea să își regleze furca pentru a funcționa mai agil, mai agresiv sau ambele.
Pe partea de rebound au fost implementate ultimele ajustări cum ar fi o valvă cu o deschidere mai mare și o reconfigurare a șaibelor. Noul amortizor FIT4 este mai ușor cu aproximativ 35 g.
Cele trei poziții ale amortizării (open, medium și firm) și reglajul extern de revenire la viteză mică se păstrează. Furcile din seria Factory păstrează reglajul suplimentar cu 22 de poziții pentru compresia la viteză joasă în modul Open.
Mai multe informații găsiți pe pagina producătorului.
Informații de pe bikerumor.com
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…
Vezi comentarii
Noutatea referitoare la inlocuirea bucselor cu rulmentii este strict pentru gama FOX. Rulmenti pentru articulatii exita de ani buni, net superiori opertei FOR viitoare (pe piata exista rulmenti pe ace, net superiori tehnic, implementarea cu rulmenti pe ace e superioara, si nu au restricii la latimea prinderii de cadru)