Foi ovale de 28 şi 26 pentru fatbike de la Absoluteblack

Fatbike-urile au început să apară în număr mare şi în România. Foarte mulţi utilizatori de fatbike şi-ar dori o transmisie de tip 1×10 sau 1×11, cu toate avantajele pe care aceasta le aduce. Absoluteblack introduce două noi foi ovale de 28 şi 26 de dinţi, cu BCD de 64 mm, care vor oferi tracţiunea necesară acestui tip de bicicletă care are nevoie de rapoarte ceva mai mici.

Noua foaie de 28 de dinţi ovală va oferi echivalentul a 30 de dinţi în poziţia de putere maximă şi 26 de dinţi în poziţia neutră a rotaţiei de pedalare. În câteva săptămâni se va lansa o foaie chiar mai mică, de 26 de dinţi. Se zvoneşte că se lucrează chiar şi la o foaie de 24 de dinţi. Preţul unei foi de 26 de dinţi va fi de 46.99 euro.

După Eurobike, în septembrie, se anunţă şi foi noi de 26 şi 28 pe sistem direct mount Race Face Cinch, dar şi o foaie ovală de 26 compatibilă SRAM GXP (este disponibilă deja în varianta 28). Toate vor fi disponibile pe negru, verde sau roşu.

Horațiu Campian

Horaţiu pedalează şi merge pe munte de când se ştie, dar s-a apucat serios de mountain bike şi de participarea la concursuri în 2006, iar de cursieră în 2010. Când nu pedalează, aleargă pe poteci de munte, iar iarna practică schi-alpinism. Iubeşte potecile de MTB din Carpaţi şi şoselele şerpuitoare ale Alpilor. Zona sa preferată de MTB este Bran-Moieciu.

Share
Published by
Horațiu Campian

Stiri Recente

(P) Kross: de la un mic magazin din Polonia, la unul dintre cei mai importanți producători europeni

Fiecare brand de biciclete are o poveste interesantă, unele mai fascinante ca altele și cel mai frumos este când le…

o săptămână in urma

Suport de 6 biciclete de la Thule: noul Revert

Thule a găsit o soluție de a transporta 6 biciclete pe un suport care se montează pe cârlig, un suport…

2 săptămâni in urma

Noul Pinarello Dogma XC, hardtail și full-suspension

Pinarello, cunoscut mai degreabă pentru cursierele de top pe care le fabrică, lansează în tandem noul Dogma, o bicicletă de…

2 săptămâni in urma