Ieri Ciclatonul a luat startul iar cei 18 biciclisti au pedalat cei peste 150 km din Bucureşti până în Câmpulung. Vremea a fost excelentă, drumul suficient de bun, iar diferenţa de nivel nu a fost de speriat, doar 740m. Pe tot parcursul zilei ciclatoniştii au fost însoţiţi de maşinile de support unde erau transportate bagajele şi snack-urile de peste zi. Cea mai interesantă maşină de support a fost cea dotată cu staţia radio care îi avertiza în special pe şoferii de tir că pe şosea există un grup organizat de biciclişti care se deplasează spre Câmpulung. În felul acesta nu am avut niciun „close call” cu vreun tir care să ne fi depăţit prea aproape sau din scurt.
Puţin înainte de Târgovişte ne-am oprit şi la Centrul Tehnic Titu Dacia / Renault unde toată lumea a făcut o „vizită oficială”. A fost interesant pentru că am văzut unde şi cum se testează maşinile construite, dar şi unde sunt proiectate mai întâi.
Ziua s-a incheiat cu bine, iar seara fiecare membru al Ciclatonului a beneficiat de un masaj revigorant pentru ca a doua zi să fie din nou apt de drum. Iar masajul a venit cum nu se poate mai bine întrucât ziua a 2a a Ciclatonului este şi cea mai grea. Are o lungime de 144 km, o diferenţă de nivel de 1340 m şi include căţărătile din zona Rucăr, Bran şi Fundata.
Nu uitaţi că pe întreaga durată a turei puteţi susţine Ciclatonul şi cele 3 cauze sociale prin donaţii. Rămâneţi alături de noi şi prentru urmatoarele 4 zile.
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…
Vezi comentarii