Categorii: Cursiere

Switch Aero – sistemul care transformă cursiera în bicicletă de triatlon

Mulţumită celor de la Redshift Sports cicliştii pot acum să aibă două bicicleta într-una singură. Este ştiut faptul că pe o cursieră poziţia este cât se poate de diferită în comparaţie cu poziţia pe care o ai pe o bicicletă de contratimp sau triatlon. Aşa că cei de la Redshift Sports s-au gândit să ofere un kit de transformare a bicicletei normale de şosea într-una de triatlon. În acest fel nu mai este nevoie de deţii două biciclete dedicate pentru fiecare dintre discipline.

Kitul este alcătuit dintr-o tijă de şa specială şi un set de aerobaruri. Dacă tijele aerobar probabil că nu le vei demonta în mijlocul cursei tija de şa este însă mult mai interesantă. Îţi permite să-ţi muţi poziţia spre faţă foarte uşor în timpul mersului. Astfel dacă ai o cursă sau un antrenament care implică zone tehnice de munte cât şi porţiuni lungi şi drepte poţi să foloseşti cele două opţiuni pentru a obţine o poziţie optimă de pedalare pentru ambele situaţii.

Tija de şa este construită să accepte şei cu railuri de 7mm şi se poate instala pe cadre cu diametre de la 27,2 la 31,6mm. În plus când şaua este în poziţia aero aceasta se înclină cu 5° pentru o ergonomie şi mai bună. Fabricată din aluminiu 6061-T6 tija de şa este doar cu 60g mai grea decât una tradiţională.

Interesante sunt însă şi tijele aerobar. Sistemul quick release îţi permite să le instalezi doar când ai nevoie. Singurele părţi care rămân definitiv pe bicicletă sunt montanţii de pe ghidon care accepta diametre de 25,4; 26 si 31,8mm.

În plus faţă de faptul că sunt uşor demontabile tijele aerobar sunt şi foarte ajustabile pe înălţime şi lungime. Şi forma lor este de 3 feluri: L; S sau drepte. Compania oferă în plus şi un suport opţional integrat pentru ciclocomputer sau un bidon suplimentar de apă.

Preţul este de 319 $, iar livrarea în România costă 40$ la care se poate adăuga TVA şi vamă.

Dan Mazilu

Îi place să spună că s-a născut pe bicicletă, însă în realitate s-a născut în București. Practic, se dă pe două roți din copilărie. Mai serios s-a apucat de ciclism din 1998 când, după ce și-a cumpărat primul MTB, s-a și dus la vârful Omu. Se mândrește că a fost primul care a făcut asta și până în ziua de azi așteaptă să-i confirme cineva... Lăsând gluma la o parte, Dan este unul din cei mai pasionați cicliști din România, la nivel de amatori. Rămânând tot timpul la un nivel constant al pasiunii, niciodată prea exagerat sau prea monoton, și-a angrenat întreaga familie care-i susține entuziasmul și pedalează alături de el. Tot timpul pe bicicletă, la concursuri, la teste, la evenimente de profil din țară și străinătate, explorând un nou traseu de cicloturism sau pur și simplu scriind despre acest subiect, Dan este în constantă legătură cu ultimele noutăți din domeniu, ultimele trenduri și ultimele tehnologii folosite la biciclete.

Share
Published by
Dan Mazilu

Stiri Recente

(P) Kross: de la un mic magazin din Polonia, la unul dintre cei mai importanți producători europeni

Fiecare brand de biciclete are o poveste interesantă, unele mai fascinante ca altele și cel mai frumos este când le…

o săptămână in urma

Suport de 6 biciclete de la Thule: noul Revert

Thule a găsit o soluție de a transporta 6 biciclete pe un suport care se montează pe cârlig, un suport…

2 săptămâni in urma

Noul Pinarello Dogma XC, hardtail și full-suspension

Pinarello, cunoscut mai degreabă pentru cursierele de top pe care le fabrică, lansează în tandem noul Dogma, o bicicletă de…

2 săptămâni in urma