Grupul electronic de schimbătoare de la Sram a fost văzut de GravelCyclist.com la turul ciclist din Australia Tour Down Under. După cum arată componentele sunt destul de gata să fie lansate fiind instalate pe cursiera Focus Izalco Max a lui Christophe Riblon.
Interesant este însă că grupul pare să ruleze pe pinioanele entry SRAM PG1130 şi nu X-Glide. Zvonurile spun însă că acest grup va fi cel mai uşor din categorie celor electronice alimentate de baterii aşadar pinioanele mai grele este posibil să fie folosite pentru ca bicicleta să atingă greutatea minimă obligatorie.
Părţile din spate ale ambelor schimbătoare arată similar ceea ce indică faptul că aceea ar putea fi bateria care probabil poate fi înlocuită. Aceasta ar putea fi o specificaţie folositoare dacă ne gândim că mecanicii ar putea să le schimbe rapid chiar şi din mers din maşină.
Sram nu este însă primul producător care s-a gândit şi fabricat schimbătoare electrice wireless. Mavic Mektronic este primul de acest gen din lume şi a fost lansat încă din 1999. Mektronic folosea unde radio codificate, iar sistemul era controlat de un ciclocomputer care afişa viteza, distanţa parcursă, timpul şi viteza în care te aflai.
Ne reîntâlnim cu Tudor Oprea, de data aceasta nu în calitate de sportiv, nici de team manager. Tudor se află…
Săptămâna aceasta am primit oferte de la AfiSport și de la BikeFun, pe care le puteți vedea mai jos. AfiSport…
Cei de la Kross au decis ca noul Level din aluminiu să aibă o geometrie foarte similară cu cea a…
Vezi comentarii