Cum îi stă bine oricărui producător de biciclete din titan, şi Paul Budnitz încearcă să realizeze produse deosebite. Acesta a conceput mai multe modele de cadre cu toptube dublu, transmisie pe curea şi viteze interne în butuc. Noul model se numeşte Zero şi aplică tehnologia învăţată pe modelele de oraş şi de MTB la o bicicletă rapidă de şosea.
Noul model Zero a fost conceput timp de doi ani cu scopul de a fi cea mai avansată şi mai rapidă bicicletă din colecţie. Bicicletele Budnitz un toptube dublu cu o mică conexiune sudată în zona seat-tube-ului, ceea ce îi permite să flexeze la obstacole, oarecum în genul sistemului IsoCoupler de la Trek, oferind o senzaţie foarte plăcută. La cererea clienţilor, tehnologia a fost aplicată şi la un model rapid de şosea, Zero!
Bicicleta este construită în jurul cadrului manufacturat şi a furcii de carbon, fiind montate o curea Gates Carbon şi un butuc Di2 Alfine cu 11 viteze interne. Există şi opţiunea unui butuc Rohloff cu 14 viteze. În echiparea standard bicicleta vine cu anvelope Schwalbe Marathon Racer de 35 mm, dar se poate face schimbul la un model cramponat de genul Racing Ralph pentru cei ce vor să se aventureze în afara asfaltului. Geometria este de asemenea adaptată pentru performanţă, cu un wheelbase mai scurt, un headtube mai înalt şi cu o furcă Enve şi ghidon şi pipă rigide pentru performanţă.
Toate modelele Budnitz au o perioadă de graţie de 100 mile în care pot fi returnate fără alte întrebări. Cadrele şi componentele proprii sunt garantate pentru 100 de ani, aşa că se pare că producătorii au încredre în ceea ce fac.
Modelul Zero este disponibil în patru mărimi, la preţul de 6750 USD pentru bicicleta completă. El poate primi o culoare aleasă din gama disponibilă pentru preţul suplimentar de 500 USD, furca spate rămânând parţial în culoarea originală a titanului. Bicicleta este produsă în cantităţi limitate!
Mai multe informaţii puteţi afla pe pagina producătorului.
Sursa: bikerumor.com