Cursele de Cross Country sau Maraton sunt specialitățile lui Cube AMS Super HPC Race. Alături de versiunile SL și PRO, modelul Race completează gama de biciclete full suspension dedicate atleților sau celor dornici de performanțe remarcabile.
AMS 100 Super HPC ar putea fi o alternativă interesantă chiar și pentru cei care nu agrează prea mult aspectul unui full suspension, dar totuși își doresc confortul oferit de acesta. Asta deoarece, fără a privi atent forma cadrului, AMS 100 Super HPC aduce cu un hardtail. Inginerii de la Cube au găsit o soluție „curată” de a plasa amortizorul spate, imediat sub țeava superioară a cadrului, acestă specificație fiind de altfel responsabilă și pentru o funcționalitate eficientă a basculei, atunci când vine vorba de amortizarea șocurilor primite din teren.
Bicicleta cântărește 10.7 kg, o valoare foarte bună pentru un full suspension. Meritul pentru greutatea redusă îl au cadrul realizat din carbon alături de componentele de top, precum furca furca Rock Shox SID sau amortizorul Fox RP23. Cursa ambelor amortizoare este de 100 mm.
Un sistem de transmisie Shimano XT se va asigura că toate schimbările de viteze pe teren accidentat vor fi realizate fără reproș, iar frânele Formula R1 sunt deja recunoscute pentru performanțele remarcabile. Poate fi achiziționată în patru dimensiuni distincte ale cadrului: 16, 18, 20 și 22 de inci.
Informații suplimentare pe Cube.eu.
via Cube
În octombrie am fost în Spania, unde Merida a lansat trei noi biciclete. Evenimentul a fost cu atât mai important…
Roțile pentru MTB Proven Carbon XC Dynamo recent lansate de Hunt, un producător de roți din carbon cu un excelent…
Recent ne-am deplasat în Spania unde Merida tocmai a lansat cea mai mare și mai extremă bicicletă mtb electrică a…
Vezi comentarii
Din experienta proprie merge la fel de bine daca prinzi de seat tube, pui saua la subsoara si poti pleca linistit. (exista chiar doua variante - 1. Se prinde de partea exterioara, se ridica vertical pentru distante mai lungi. 2. Se prinde de partea dinspre tine, se ridica la orizontala peste masini, aparate de la metrou, etc.)
Merge si metoda descrisa de tine, nu zic. Dar eu nu ma refeream la situatii asa complexe. Cum ridici bicicleta dintr-un singur gest? Care e centrul de greutate cel mai apropiat mainii? Ei?...
Dar daca ciclistul are experienta cu astfel de proceduri atunci pune podul palmei sub varful seii, sprijina cotul pe top tube, salta bicicleta la nivelul umarului iar cu cealalta mana apuca de pipa/ghidon. Mie cel putin mi se pare mult mai ok.
Exista o infima problema la amplasarea suspensiei in acel loc. Ca in viata oricarui ciclist mai vin din cand in cand niste trepte de urcat / coborat. Si bicicleta trebuie sa se ia pe sus. Iar locul cel mai rapid de apucat este fix de amortizorul spate. Parerea mea.