Continental Force şi Attack se îngraşă în timp ce modelele de ciclocros se subţiază

Pe lângă deja arhicunoscutul model GP4000sII, cei de la Continental mai au un model de anvelope de şosea extrem de apreciate. De fapt este vorba de un set, Attack şi Force, una fiind destinată folosirii pe faţă şi una pe spate. Acestea s-au lansat acum în versiunea III, arată mult mai bine şi… s-au îngrăşat. Astfel, ele respectă tendiţa de trecere la balonaj mai mare, modelul pentru spate Force având acum 25 mm iar cel pentru faţă Attack 23 mm!

Fiind în două balonaje diferite încă de la prima lor ediţie, setul de anvelope încearcă să ofere tot ce e mai bun pentru fiecare roată. Anvelopa faţă mai subţire e mai agilă şi mai aerodinamică în timp ce în spate lăţimea mai mare oferă aderenţă şi confort. Chiar şi profilul benzii de rulare este mai aerodinamic în faţă. În compoziţia lor se regăseşte celebrul material Black Chilli Compound, într-o proportie mai mică însă decât la 4000sII, oferind un raport foarte bun de greutate, performanţă şi rezistenţă.

Diferenţa de dimensiune aduce şi o diferenţă de greutate, Attack având 170 g iar Force 220 g. Preţul anunţat pentru un set (care nu a fost niciodată ieftin) este de 114.90 Euro.

Pe partea de ciclocros modelele sunt cu refăcute şi acum imită perfect profilele anvelopelor de MTB. Avem astfel Mountain King CX, CycloXKing, Race King CX şi Speed King CX. Toate sunt disponibile acum cu balonaj de 32 mm, pentru a fi conforme cu cerinţele UCI, în variantele RaceSport şi Performance.

Pe partea de anvelope de touring au fost lansate mai multe modele noi cu protecţie la pană, recomandate şi pentru eBike, nu doar datorită adaptării la viteză şi greutate mărită ci şi datorită rulării uşoare şi a economiei de energie. Modelele Ride au un strat suplimentar de protecţie la pană din cauciuc sub banda de rulare în timp ce modelele Contact Plus adaugă la acesta şi sistemul Contact Safety, oferind o protecţie extrem de bună.

Mai multe informaţii puteţi găsi pe pagina producătorului.

Informaţii şi imagini de pe bikerumor.com

Horațiu Campian

Horaţiu pedalează şi merge pe munte de când se ştie, dar s-a apucat serios de mountain bike şi de participarea la concursuri în 2006, iar de cursieră în 2010. Când nu pedalează, aleargă pe poteci de munte, iar iarna practică schi-alpinism. Iubeşte potecile de MTB din Carpaţi şi şoselele şerpuitoare ale Alpilor. Zona sa preferată de MTB este Bran-Moieciu.

Share
Published by
Horațiu Campian

Stiri Recente

Suport de 6 biciclete de la Thule: noul Revert

Thule a găsit o soluție de a transporta 6 biciclete pe un suport care se montează pe cârlig, un suport…

2 zile in urma

Noul Pinarello Dogma XC, hardtail și full-suspension

Pinarello, cunoscut mai degreabă pentru cursierele de top pe care le fabrică, lansează în tandem noul Dogma, o bicicletă de…

3 zile in urma

Noul Yeti SB165: acum în format mullet

O delectare pentru priviri acest nou SB165, mai ales în culoarea această albastră. Odată cu adăugarea unei roți de 29…

3 zile in urma