Marțea trecută a avut loc lansarea unui nou instrument care asigură bicicliștilor anumite facilități. Cei din spatele Turului Bucureștiului pe Bicicletă (TBB pe scurt) au concept și pus în aplicare propriul card de fidelitate, dedicat, cel puțin pentru moment, bicicliștilor care își fac veacul în Capitală.
Acest card se bazează pe o rețea de parteneri în care sunt incluse magazine, terase sau alte locuri frecventate dintr-un motiv sau altul de către bicicliști, cum ar fi chiar FittoCaffeFloreasca, locul unde a avut loc lansarea. După cum spune Valentin Ionescu, co-fondator al TBB, „prin acest Club TBB, sperăm ca bucureștenii să construiască o nouă comunitate de bicicliști, având ca numitor comun deplasările cu bicicleta la terase, la diferite locații de agrement, sau la centre de relaxare, masaj și întreținere”.
Momentan, printre parteneri se numără o mână de magazine de biciclete, ceva mai multe localuri, de la cafenele la restaurante vegane, Clubul Țăranului Român și chiar un aerodrom. În orice caz, lista completă de parteneri poate fi accesată aici. Cât despre plusurile oferite de un card TBB, lucrurile stau cam așa:
În ceea ce privește dezvoltarea clubului TBB și a cardului aferent, inițiatorii spun că „planul pentru primul an este să începem cu 25-30 parteneri, extindem colaborarea în anul următor la peste 50 și dupa aceea încercăm să trecem la nivel național. Sperăm să lansam anul viitor și aplicația de mobil care va lua ulterior locul cardului”.
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…
Vezi comentarii