Nu ar trebui să mire pe nimeni că hardtail-ul Marlin este de fapt cea mai bine cândută bicicletă de la Trek. Se numără de altfel printre cele mai accesibile modele ale americanilor, iar acum, ajuns la a 3a generație, vine cu modificări importante. Și fiind un model atât de popular, trebuie să fie disponibil și în numeroase variante. Iar cei de la Trek chiar n-au luat în glumă toată povestea: dimensiuni de cadru de la XXS până la XXL, acoperind astfel un segment de înălțime pentru orice adult de pe planetă – de la 1.35m până la 2.03m și roți de 26, 27.5 sau 29. Varietate din plin.
Toate aceste dimensiuni pot fi combinate cu 3 versiuni de echipare: Marlin 6, cu un preț de 820 euro, Marlin 7, oferit pentru 1.030 euro și de final, Marlin 8 care costă 1.330 de euro și reprezintă astfel vârful de gamă. Dar oferta nu se oprește aici. Cine dorește un model mai ieftin poate cumpăra o bicicletă cu vechiul cadru Marlin, disponibil în versiunile Marlin 4 și Marlin 5.
Dar să revenim la modelul cel nou: cadru complet redesenat și regândit, cu un headangle care înainte îl întâlneam pe bicicletele de enduro (66.5 grade), un chainstay de 433mm și furcă de 80mm pentru versiunea XXS sau 100, respectiv 120mm. Reach-ul de 440mm pentru dimensiunea M a cadrului se încadrează în medie.
Modelul de top este echipat cu o furcă Rock Shox Judy TK Air, frâne Shimano MT200, transmisie Sram SX cu 12 pinioane și anvelope Maxxis Ardent de 2.4. Un dropper este de asemenea inclus în preț.
via Trek
După succesul incredibil pe care l-a avut organizarea Campionatului European de MTB anul acesta, în luna mai, la Cheile Grădiștei,…
Șaua bicicletei este un subiect sensibil, și la propriu si la figurat. Așa că este greu și pentru noi să…
Sezonul hibernal nu este deloc unul “mort”, pentru că este vremea concursurilor de ciclocros. Astfel, pe data de 12 ianuarie…