După ce anul trecut a introdus setul pentru triatlon, Campagnolo îi aduce o îmbunătățire electrificându-l. Modificările sunt destul de avangardiste, motiv pentru care te invităm să citești despre acestea în rândurile următoare.
Manetele de frână care se atașează ghidonului de contratimp beneficiază de acum de un buton care este responsabil pentru schimbarea vitezelor. Cablurile, atât ale frânelor, cât și ale schimbătoarelor, traversează prin interiorul ghidonului mulțumită modului de construcție al manetelor. O astfel de pereche de manete cântărește 109 grame.
Dacă însă ești ceva mai conservator, Campagnolo a pregătit și o pereche de manete de schimbător separate cu forma clasică a acestor piese. Diferența este că i-a fost adăugat sistemul electronic EPS care permite schimbarea vitezei prin simpla apăsare a manetei. De fapt, toată caseta de pinioane poate fi parcursă de către schimbător dacă ții apăsată respectiva manetă timp suficient. Nu te speria de posibilitatea ca schimbătorul să alerge de zor de-a lungul casetei pentru că poți deprinde repede cât de mult trebuie să apeși pe manetă pentru a ordona schimbătorului să urce sau să coboare un singur pinion, cel puțin dacă este să aplicăm tiparul manetelor ergo-power cu aceeași tehnologie. Totodată, manetele de față permit o ușoară reglare a schimbătoarelor, iar greutatea lor este de 98 de grame/pereche.
Setul electronic pentru triatlon al celor de la Campagnolo este rezistent la apă și compatibil cu schimbătoarele Record și Super Record EPS de 11 viteze. În cazul în care optezi pentru manete de frână cu buton pentru schimbătoare și manete separate de schimbătoare, unitatea care acționează schimbătoarele poate procesa comenzi de la ambele piese simultan.
Mai departe, pentru a-i impresiona pe practicanții triatlonului, Campagnolo a mai produs două angrenaje de carbon: Bora Ultra și Bullet Ultra. Ambele beneficiază de tehnologia XPSS și au o rigiditate sporită mulțumită brațelor de prindere a plăcilor acoperite de carbon. Primul dintre aceste angrenaje cântărește 795 de grame, beneficiază de rulmenții de ceramică CULT și este disponibil în următoarele combinații: 39/53, 42/54 și 42/55. Bullet Ultra este cu 30 de grame mai greu ca Bora Ultra și poți alege dintre următoarele combinații de plăci: 34/50, 36/52 și 39/53. Ambele angrenaje au axul UltraTorque.
Pentru 2025 Riders Club anunță organizarea a 5 concursuri de ciclism cross country și mtb, însă în plus față de…
Dacă în februarie 2022, Bryton prezenta un nou model de ciclocomputer, mai precis Rider S500, azi avem lansarea următoarei versiuni,…
Disciplina gravel devine din ce în ce mai populară, iar producătorii nu se sfiesc să lanseze constant modele noi. Martor…